Calidad en la Educación: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 1174
-
La Educación Física como componente curricular evaluado en exámenes estandarizados nacionales en América y Europa
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
What Are Future Teachers Learning About the Use of Technologies in the Classroom?
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 138-173. -
Access and Use of Students-Engagement Data to Enhance University Teaching Management
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 310-349. -
Overview
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Relationship Between Academic Performance, Socio-Academic Background, and Student Perception of Flipped Learning in University Education
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 174-195. -
Mother Perspectives on Home-Learning Mathematics during COVID-19 Pandemic: Different Scenarios Depending on SES
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Is Chilean Tuition Free Program Having a Positive Impact on Higher Education Persistence Rates? Student Perceptions about University Experiences
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Middle-Tier Support for School Leaders: A Systematic Review
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 235-267. -
Fear of Success and Fear of Failure: Intensity of the Reasons for Procrastination in the Preparation of Dissertations or Theses
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 5-34. -
Chilean English Teachers’ Perception on Textbooks Used in Public and Private Schools in Chile
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 35-68. -
Presentación
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 1-4. -
Follow-up on Graduates of the Pedagogy in Mathematics in Secondary Education Program. The case of Universidad Católica del Norte, Chile
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Ambivalent Discourse toward Female students in Higher Education: Gender Stereotyping by Engineering Teachers and Technicians in Stem-Mining
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 102-137. -
How Professionalized Are the Academic Hiring Processes in Chilean Universities?
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 268-309. -
The Role of Experiences and Motivation to Learn during the Implementation of Distance Learning in the COVID-19 Health Emergency among Higher Vocational Education Institutions
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
My family matters: altruistic, mixed and self-oriented purposes for learning among Chilean students
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Double-Edged Leadership: Headteachers in Early Childhood Education
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 255-291. -
Do We Train Teachers on Writing? Writing Opportunities Across the Curriculum in Elementary Teacher Education Programs
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 212-254. -
Design, Implementation, and Evaluation of Telepractice Methodology in a Medical Class
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 174-211. -
Vocational Exploration Experiences of Students Who Entered Initial Teacher Training
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 69-101.