Calidad en la Educación: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 573
-
Bureaucracy and University. Non-Academic Staff in Chile, 1993-2016
Calidad en la Educación; Nº 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Quality of Work Life in Higher Education Institutions during a Pandemic
Calidad en la Educación; Nº 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Teacher Perceptions on the Evaluation of Professional Performance in Mexico
Calidad en la Educación; Nº 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
The Role of Experiences and Motivation to Learn during the Implementation of Distance Learning in the COVID-19 Health Emergency among Higher Vocational Education Institutions
Calidad en la Educación; Nº 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
My family matters: altruistic, mixed and self-oriented purposes for learning among Chilean students
Calidad en la Educación; Nº 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Mother Perspectives on Home-Learning Mathematics during COVID-19 Pandemic: Different Scenarios Depending on SES
Calidad en la Educación; Nº 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Speech and Language Teletherapy in the Chilean Educational Context during Covid-19 Pandemic
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Attributes of Educational Institutions that May Predict the Preference of Parents and Guardians
Calidad en la Educación; Nº 54 (2021): Revista Calidad en la Educación; 173-211. -
Math Problem Solving Tasks Using the Renata y los problemas Animated Series in the Context of SARS-Cov-2 Health Emergency
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Setting Predictor Variables to Generate an Early Dropout Prediction Model for First-year University Students. Analysis of a Sample of First-year Students Beneficiaries of the Academic Leveling Scholarship in a Public University in Chile
Calidad en la Educación; Nº 54 (2021): Revista Calidad en la Educación; 12-45. -
Presentación
Calidad en la Educación; Nº 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 1-4. -
State of Cross-Cultural Competencies Development among Students from the Faculty of Medicine at Universidad Católica del Norte in Chile
Calidad en la Educación; Nº 54 (2021): Revista Calidad en la Educación; 303-308. -
Thoughts of Chilean Teachers about Teaching Career: evidence 2011-2019
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Concepts about Assessment and Physical Education during Teacher Training in Argentina, Chile, Mexico and Uruguay
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Relationship between Self Esteem and Emotional Regulation Strategies among Gifted Students participating in a Chilean Extracurricular Enrichment Program
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Early Warning System: Centinela, an Experience for Student Retention at the Universidad Católica de la Santísima Concepción
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Presentación
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Challenges and Possibilities of Remote Education in Times of Covid-19: Perceptions of Brazilian Teachers about they Effects on Relationships with Students and Families
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
University Enrollment and Gratuidad (Tuition-Free Program): Educational Mobility and Territorial Mobility in a Non-Metropolitan Region of Chile
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación. -
Risks during the Transition to Tertiary Education: Narratives of How They Are Perceived and Managed by Students
Calidad en la Educación; Nº 55 (2021): Revista Calidad en la Educación.