Calidad en la Educación: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 1206
-
Servicios locales de educación pública: principales tensiones y desafíos para los directores escolares
Calidad en la Educación; No. 60 (2024): Revista Calidad en la Educación. -
La Evaluación Nacional Diagnóstica (END): percepciones y consideraciones para la Formación Inicial Docente desde estudiantes y directores de carreras
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Foreign School Enrollment in Chilean Public Educational Institutions: Perspectives from School Management Teams and Teachers
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Investigación sobre calidad en educación superior en Chile: un estudio bibliométrico
Calidad en la Educación; No. 60 (2024): Revista Calidad en la Educación. -
Equity in Maths: Mechanisms Underlying the Sharpening of the Gender Gap
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Presentación
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 1-4. -
Academic Trajectories of PACE Program Students in a Chilean Regional University
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Medidas afirmativas para mujeres en STEM: análisis comparado de su implementación en universidades chilenas
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Evening Higher Education: Expectations and Challenges for Students in Evening Degree Programs
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 196-234. -
Development and Validation of a Family Participation Scale for School Education
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Rationalization and Marketization: A Look at the Debate on Neoliberalism in Higher Education
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
Diferencias en la implementación de un programa de aprendizaje socioemocional en escuelas de distinto tamaño
Calidad en la Educación; No. 59 (2023): Revista Calidad en la Educación. -
What Are Future Teachers Learning About the Use of Technologies in the Classroom?
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 138-173. -
Access and Use of Students-Engagement Data to Enhance University Teaching Management
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 310-349. -
Overview
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Relationship Between Academic Performance, Socio-Academic Background, and Student Perception of Flipped Learning in University Education
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 174-195. -
Mother Perspectives on Home-Learning Mathematics during COVID-19 Pandemic: Different Scenarios Depending on SES
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Is Chilean Tuition Free Program Having a Positive Impact on Higher Education Persistence Rates? Student Perceptions about University Experiences
Calidad en la Educación; No. 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
Middle-Tier Support for School Leaders: A Systematic Review
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 235-267. -
Fear of Success and Fear of Failure: Intensity of the Reasons for Procrastination in the Preparation of Dissertations or Theses
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 5-34.