IEYA: Infancia, Educación y Aprendizaje: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 717
-
EXERCISING MY BRAIN DURING THE CONFINEMENT: ANALYSIS OF A PROJECT IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION ADAPTED TO WORKING REMOTELY
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 9 Núm. 1 (2023); 15-27. -
VIVIR CON PILATES: MATRICES ARGUMENTATIVAS DE UNA PROPUESTA DE EJERCICIOS PARA LA SALUD.
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 9 Núm. 1 (2023); 41-52. -
EL CUENTO INFANTIL COMO HERRAMIENTA PARA INTRODUCIR LOS CONJUNTOS BORROSOS EN LAS PRIMERAS EDADES
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 9 Núm. 1 (2023); 53-68. -
RETHINKING EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND SOCIETY FROM CARE
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 9 Núm. 1 (2023); 1-14. -
CITIZEN TRAINING THROUGH EDUCATION.: ANALYSIS OF THE CITIZEN TRAINING PLAN (LAW 20.911)
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 9 Núm. 1 (2023); 28-40. -
DIDACTIC EXPERIENCE: ART, EDUCATION AND FEMINISM
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 9 Núm. 1 (2023); 69-78. -
INFLUENCE OF PARENTING STYLES ON THE EMOTIONAL DEVELOPMENT AND LEARNING OF ADOLESCENTS
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 17-33. -
THE CONSTITUTION OF INFANT MATHEMATICS SUBJECTIVITIES IN THE PROJECT "TESSELLATIONS FOR CHILDREN"
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 7 Núm. 2 (2021); 18-29. -
PERCEPCIÓN DE EDUCADORAS DE PÁRVULOS FRENTE AL PROCESO EDUCATIVO DE HIJOS/AS INMIGRANTES (TALCA – CHILE)
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 50-67. -
MAMA TRÁNSITO AMAGUAÑA AND THE PUCE: "HUMANALLY THE SAME, CULTURALLY DIFFERENT"
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 7 Núm. 2 (2021); 12-17. -
EDUCATIONAL BETS IN TRANSITION MOMENTS: A COUNTRY TOWARD THE PEACE
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 7 Núm. 2 (2021); 30-41. -
PHYSICAL EDUCATION STUDY PROGRAMS IN MEXICO, A POST PANDEMIC PRIORITY
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 34-49. -
HOMESCHOOLING EN LA REGIÓN DE ÑUBLE
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 1-16. -
FACTORS INVOLVED IN THE ENGLISH LANGUAGE LEARNING PROCESS IN INFANTS AGES 1 THROUGH 6
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 83-97. -
LAS IMÁGENES DIGITALES COMO OBJETOS SIMBÓLICOS: UN ANÁLISIS SOBRE SU IMPACTO EN EL APRENDIZAJE INFANTIL
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 1 (2022); 93-104. -
DIDACTIC PROPORSAL OF INITATION TO PROGRAMMING IN TO EARLY CHILDHOOD EDUCATION BASED ON THE UDL
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 98-115. -
STUDY ON THE MEANINGS OF EVALUATION FROM THE VOICES OF DIFFERENT ACTORS INVOLVED IN THE EDUCATIONAL PROCESS
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 68-82. -
TEN REFLECTIONS ON PEDAGOGICAL MEDIATION
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 7 Núm. 2 (2021); 42-51. -
DIDACTIC OF THE ARTS WITH ICT, COLLABORATIVE LEARNING AND INTERDISCIPLINARITY IN THE INITIAL TRAINING OF TEACHERS
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 7 Núm. 2 (2021); 52-64. -
EL DESAFÍO DE UNA NUEVA SOCIALIZACIÓN DE GÉNERO EN LA EDUCACIÓN INFANTIL
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje; Vol. 8 Núm. 1 (2022); 82-92.