Pensamiento Educativo: Recent submissions
Now showing items 221-240 of 1372
-
Agradecimientos a los Evaluadores
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 2 (2013); 173-174. -
Adding or not adding Contextual Value in Language: An Instrumental Case Study in Two Chilean Secondary Schools
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 2 (2013); 28-50. -
Interrelate among CTS Curricular Issues and Evaluation Issues
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 25 Núm. 2 (1999): Educación tecnológica; 265-298. -
Teachers of Technological Education: an Approach to their Professional Profile
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 25 Núm. 2 (1999): Educación tecnológica; 241-264. -
Curricular innovation. References
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 29 Núm. 2 (2001): Innovación curricular; 359-367. -
A Priori and Empirical Approaches to the Classification of Higher Education Institutions: The United States Case
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 96-114. -
Daring to Soar: A Strategy for Developing World-Class Universities in Chile
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 130-146. -
On the Classification of Universities
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 115-129. -
Curricular Design in Intercultural Education
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 29 Núm. 2 (2001): Innovación curricular; 341-358. -
Rural Education. Curriculum and Technological Education: a New Political Dialogue
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 25 Núm. 2 (1999): Educación tecnológica; 119-206. -
Evaluation of Education in Technology
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 25 Núm. 2 (1999): Educación tecnológica; 217-239. -
Classification of Higher Education Institutions: The European Case
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 76-95. -
Preschool Education Quality: Teacher Practices and the Path to Improvement
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 40-62. -
Clasificación de las instituciones de educación superior: lecciones de la Clasificación Carnegie
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 65-75. -
Curricular Planning Innovation in Elementary and High Schools: a Strategy to Situate and Complement MINEDUC's Plans and Programs
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 29 Núm. 2 (2001): Innovación curricular; 245-275. -
An Alternative Curricular Design for Aymaras Communities in the North of Chile
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 29 Núm. 2 (2001): Innovación curricular; 277-295. -
Emerging Interactions: Theoretical Approach to Comprehend the Innovative Relevance of Curricular Production in the Classroom
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 29 Núm. 2 (2001): Innovación curricular; 319-340. -
Clasificación de instituciones de educación superior
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 63-64. -
Combining Multiple Measures of Teacher Practice and Performance: Technical and Conceptual Considerations for Teacher Evaluation
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 4-20. -
Curriculum Development: an Innovative Approach from Mathematics' Teaching
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 29 Núm. 2 (2001): Innovación curricular; 195-230.