Browsing Ciencias de la Actividad Física by Title
Now showing items 206-225 of 556
-
Formación de profesores:
UCMaule; Núm. 48 (2015): UCMaule; 103-109. -
Formative trajectories and the professional identity of pre-service math’s teachers
UCMaule; Núm. 54 (2018): UCMaule; 9-34. -
From the “essence” of the Church to its “identity”. The ecclesiological paradigm shift in Vatican Council II
Palabra y Razón; Núm. 2 (2012): Palabra y Razón; 9-36. -
Functional replies, of down syndrome and individuals with mental retardation, after the application of a fitness program
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 8 Núm. 8 (2006): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 61-77. -
Functionality, strength and quality of life in active older adults in Valdivia
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 16 Núm. 1 (2015): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 45-52. -
Game assessment in a personally psychomotor experience class
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 2 Núm. 2 (1999): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 13-19. -
Gender and theology theories:
Palabra y Razón; Núm. 17 (2020): Palabra y Razón; 45-60. -
General adaptive conduct of young people from the rural sector of the Villa Alegre communal
UCMaule; Núm. 50 (2016): UCMaule; 31-43. -
General aspects of the organization and planning of the class of psychomotor development
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 5 Núm. 5 (2002): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 7-17. -
General Considerations for the Planning and Development of the Physical Activities in the environment
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 8 Núm. 8 (2006): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 97-106. -
Gerontological training in Social Work in Uruguay. Back and forth or the ups and downs of the field
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 5 Núm. 2 (2019): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 84-101. -
God´s personal manner:
Palabra y Razón; Núm. 5-6 (2014): Palabra y Razón; 31-47. -
Graduate student perccptions regarding the teaching practices of the physical cducation teacher training programrne at University of Lagos
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 11 Núm. 11 (2010): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 15-21. -
Greek politics and the crisis of political action according to Hannah Arendt
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 104-116. -
Gross motor development and nutritional status among preschool children with presence and absence in transition level I, going through transition level II
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 1 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 17-24. -
Gross motor development in students 8, 9 and 10 years of age in physical education and extra workshops
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 14 Núm. 2 (2013): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 21-30. -
Gross motor development level in NB2 students from Talcahuano, 8th region - Chile
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 13 Núm. 13 (2012): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 51-57. -
Gross motor development level in preschool chilren without intervention of physical education teachers, Concepción, Chile
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 15 Núm. 1 (2014): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 7-16. -
" Grouped is the only way”
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 6 Núm. 2 (2020): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 50-69. -
Gymnasiums instructor’s academic formation of the Chillán city
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 15 Núm. 1 (2014): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 59-73.