Perspectivas Educacional: Formación de Profesores: Recent submissions
Now showing items 441-460 of 547
-
Editorial
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 1-2. -
Un estudio discursivo de la identidad de profesores de matemática en formación de posgrado
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 74-91. -
Autoeficacia y Transformación Dinámica del Aprendizaje en la Práctica Docente Inicial
Perspectiva Educacional; Vol 55, No 1 (2016); 3-19. -
Technological appropriation: a view from the models and theories that explain it
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 109-125. -
Prácticas educativas familiares: ¿Cómo las perciben los padres? ¿Cómo las perciben los hijos? ¿Qué grado de acuerdo hay?
Perspectiva Educacional; ##issue.vol## 55, ##issue.no## 1 (2016); 129-151. -
A review of three models for teaching thinking skills in the school context
Perspectiva Educacional; Vol 55, No 1 (2016); 94-113. -
Congruencias y discrepancias entre concepciones y prácticas evaluativas con uso de TIC
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 126-149. -
An action-based study on the channels of dramatic activity in childhood education.
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 41-58. -
The family: Primal forming
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 3-19. -
Editorial
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 1 (2015): Prácticas Docentes; 1-2. -
Los problemas aritméticos de enunciado verbal según Luria y Tsvetkova al finalizar primer ciclo de enseñanza básica en Escuelas municipales de la comuna de Talca
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 92-108. -
The identity of family: An educative challenge
Perspectiva Educacional; Vol 55, No 1 (2016); 95-150. -
Students with special needs of educational support: Psychoeducational aspects in an inclusive frame
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 59-73. -
Effectiveness of a shared program to develop emotional intelligence for parents and children with ADHD
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 20-40. -
Adaptación y validez de un instrumento para la evaluación de docencia universitaria: Escala de Desempeño Docente Institucional (EDDI)
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 1 (2015): Prácticas Docentes; 90-109. -
La práctica del profesor de Ciencias: Significados personales y experiencias de profesores en formación
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 1 (2015): Prácticas Docentes; 17-34. -
The challenge of teacher training for using of mobile digital devices in higher Education.
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 1 (2015): Prácticas Docentes; 149-162. -
Teaching skills in design of tasks with modeling in pre-service mathematics teachers
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 1 (2015): Prácticas Docentes; 110-130. -
Project based learning in rural Educational Contexts and poor areas in Pre-School Education.
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 1 (2015): Prácticas Docentes; 75-89. -
A proposed analysis of training support in a program based on modelling activities in early childhood education
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 1 (2015): Prácticas Docentes; 35-54.