Browsing Calidad en la Educación by Title
Now showing items 1075-1094 of 1174
-
The Implicit Theories of Brazilian University Teachers on the Motivation of Their Students to Learn
Calidad en la Educación; Nº 53 (2020); 252-283. -
The link between funding models and the classification of higher education systems in latin america
Calidad en la Educación; Nº 27 (2007): Revista Calidad en la Educación: Educación Superior Técnica; 266-282. -
The management of teaching in higher education.
Calidad en la Educación; Nº 15 (2001): Revista Calidad en la Educación:Educación Superior: Perfil profesional del profesor; 1-5. -
The new student and the meritocracy challenge: analyzing the cultural change in Chilean higher education.
Calidad en la Educación; Nº 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 303-316. -
The opportunities future primary teachers face for getting prepared to teach mathematics in Chile.
Calidad en la Educación; Nº 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 64-88. -
The optional initial cycles in The University Centre of the east region: Innovation and curricular flexibility in The Republic University, Uruguay.
Calidad en la Educación; Nº 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 279-292. -
The process of making strategic decisions in public universities
Calidad en la Educación; Nº 24 (2006): Revista Calidad en la Educación: La gestión de las instituciones de educación superior; 49-63. -
The Professionalization of Management from the Gaucho Quality and Productivity Program: The Case of Unilasalle Brazil
Calidad en la Educación; Nº 42 (2015): Revista Calidad en la Educación; 161-186. -
The quality of initial teacher training in Chile: the perspective from beginning teachers.
Calidad en la Educación; Nº 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 118-154. -
The reflexive approach to the forming of teachers.
Calidad en la Educación; Nº 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 203-215. -
The relationship among teachers and students at university: a fundamental motive for learning.
Calidad en la Educación; Nº 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 78-108. -
The return of careers: A case study about factors affecting.
Calidad en la Educación; Nº 38 (2013): Revista Calidad en la Educación; 215-244. -
The Role of Experiences and Motivation to Learn during the Implementation of Distance Learning in the COVID-19 Health Emergency among Higher Vocational Education Institutions
Calidad en la Educación; Nº 57 (2022): Revista Calidad en la Educación. -
The role of technological infrastructure in relation to the digital divide and the digital literacy in hundred educational institutions of Colombia.
Calidad en la Educación; Nº 47 (2017): Revista Calidad en la Educación; 112-144. -
The role of university teaching in teachers' initial formation.
Calidad en la Educación; Nº 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 150-165. -
The Segmentation Circle in the Chilean Education System: Working Assignments for Recently Graduated Primary Education Teachers.
Calidad en la Educación; Nº 31 (2009): Revista Calidad en la Educación; 20-44. -
The study of educational practices and their relevancy for the analysis of university teaching preparation processes.
Calidad en la Educación; Nº 41 (2014): Revista Calidad en la Educación; 161-176. -
The teacher labor market in the Chilean urban school system.
Calidad en la Educación; Nº 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 156-194. -
The value of higher education institution rankings
Calidad en la Educación; Nº 25 (2006): Revista Calidad en la Educación: Los rankings de universidades; 99-105. -
The voice of the users: complaints against higher education institutions
Calidad en la Educación; Nº 25 (2006): Revista Calidad en la Educación: Los rankings de universidades; 155-186.