Universidad Católica del Maule: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 2459
-
Who knows how? Reexamining know-how attributions in context
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 15-32. -
Theology
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 207-218. -
Presentación del dossier
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 12-14. -
Presentación del Director
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 7-11. -
Context and intention
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 61-85. -
Epistemological contextualism
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 33-60. -
A Virgin called Mary
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 182-205. -
Intrinsic theories of consciousness
Palabra y Razón; Núm. 24 (2023): Palabra y Razón; 131-157. -
Specific didactics in the training of teachers of the Faculty of Educational Sciences of the Catholic University of Maule
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 42-50. -
Relationship between the Development of Critical Thinking and Reading Comprehension as Macro Cognitive Competences in First-Year University Students of Law School
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 9-24. -
Analysis of semantic changes of a historical type in the locutions of the Chilean linguistic variety
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 25-41. -
A culture that endures in stone and in photography
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 80-95. -
Capturing the human spectacle
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 51-64. -
Vernacular reading and writing practices
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 96-113. -
Colonia Dignidad
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 114-118. -
Editorial
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 6-7. -
How to approach the Didactics of Poetry in the school classroom?
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 65-79. -
Paralympic sport in Chile
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 24 Núm. 2 (2023): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-15. -
Influence of time of day on performance in a battery of physical fitness tests in young university students
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 25 Núm. 2 (2024): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-11. -
Collaborative and Opposition Sports Teaching
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 24 Núm. 2 (2023): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12.