Browsing Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales by Title
Now showing items 748-767 of 805
-
The hybrid idea of a discourse: The position of the author-creator in Leite Derramado
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 43 (2019): Edición especial Textualidades contemporáneas: procesos de hibridación. -
The introduction of female painters into the chilean cultural field 1866-1914
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 46 (2020): Fotografía de portada: Ari Contreras Bustos, Publicista. -
The learning of german as a foreign language: UMCE Students, first term 2013
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 36 (2016); 63-86. -
The malon as a paradigm: circulations, drifs and actualizations of the work of Ángel Della Valle.
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 51 (2022); 1-21. -
The poetic place as origin and horizon: America and Amereida
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 43 (2019): Edición especial Textualidades contemporáneas: procesos de hibridación. -
The Presence of the Double Bind in Jair Bolsonaro's Speech: strategy, incompetence or insanity?
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 50 (2022); 204-227. -
The present time and the essential in the creation of narrative objects
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 43 (2019): Edición especial Textualidades contemporáneas: procesos de hibridación. -
The principled communicative approach: Seven criteria for success
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 35 (2016); 127-130. -
The role of women in a factory industry system/settings with working villas: The cement industry in Argentina (1940-1970)
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 40 (2018). -
The school and the right to mother tongue
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 37 (2017); 109-132. -
The state of the art in audio-description and subtitling for the hearing impaired in Chile
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 38 (2017); 159-166. -
The Task-Based Language Teaching Approach and its Relationship to Class Management
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 39 (2018). -
The task-based language teaching approach as a mechanism to improve classroom atmosphere: a two-year experience with EFL students in their placement process in Santiago
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 46 (2020): Fotografía de portada: Ari Contreras Bustos, Publicista. -
The teaching of german lexis to chilean spanish speakers
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 37 (2017); 13-26. -
The textualities of contemporary hybrid: Criticism multi-disciplinary in the Humanities
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 43 (2019): Edición especial Textualidades contemporáneas: procesos de hibridación. -
The THE CONTRIBUTION OF ETHICS TO RURAL EDUCATION OF THE XXI CENTURY IN THE NORTH OF ANTIOQUIA, COLOMBIA.: La educación del siglo XXI
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No. 54 (2024); 69-98. -
THE TREATMENT TO THE LOCAL GEOGRAPHY IN THE GEOGRAPHIC TEACHING: A DIDACTIC CONCEPTION FOR THE ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 48 (2021). -
The use of English in advertising in three Chilean national magazines
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 38 (2017); 59-70. -
The voice of "dis"ability
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 43 (2019): Edición especial Textualidades contemporáneas: procesos de hibridación. -
The woman in capixaba oral literature: a brief itinerary in the congo of Bar de Jucu
Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales; No 44 (2019).