Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 21-40 of 373
-
Alfabetización académica en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 23-50. -
An approach to the understanding of the method of research in social sciences and law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 80 - 104. -
An approach to the understanding of the method of research in social sciences and law: the way from human nature, paradigms and its method in a context dominated by discipline teleological rationality
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 80 - 104. -
An approximation to the legal research methodology
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 81-96. -
An approximation to the legal research methodology
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 81-96. -
An experience for the development of attitudes of «work in teams of lawyers» for oral and written litigation through cooperative learning in the subject of Private International Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 114-128. -
An experience for the development of attitudes of «work in teams of lawyers» for oral and written litigation through cooperative learning in the subject of Private International Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 114-128. -
An experience of continuous assessment in courses of the initial cycle of the undergraduatre Law Program at Universidad Católica de Temuco
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 31-50. -
An experience of continuous assessment in courses of the initial cycle of the undergraduatre Law Program at Universidad Católica de Temuco
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 31-50. -
An experience within the framework of project-based learning in higher education settings
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 271-286. -
An instrument to assess plain writing in the legal field
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022). -
An invitation to think about professional teaching competences within the Faculties of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 231-246. -
An invitation to think about professional teaching competences within the Faculties of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 231-246. -
Analysis of cases in teaching-learning of Procedural Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 97-118. -
Analysis of cases in teaching-learning of Procedural Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 97-118. -
Anyone there? Pedagogical interactions with cameras turned off in pandemic time
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 1-8. -
Aplicación del método de evaluación basada en la certeza en la enseñanza del derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 43-62. -
Application of the certainty-based marking method in legal education: an exploratory study in first-year law students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 43-62. -
Brazilian legal education during the pandemic
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 7-8. -
Caracterización inicial de estudiantes en una universidad chilena
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 347-368.