Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 212-231 of 373
-
Parameters for the evaluation of university teaching of adversarial criminal law in Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 69-96. -
Parameters for the evaluation of university teaching of adversarial criminal law in Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 69-96. -
Pedagogical Project, An Agreement from the Perspective of the Institute of Contract Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 71-90. -
Pedagogical Project, An Agreement from the Perspective of the Institute of Contract Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 71-90. -
Pedagogical Strategy for Teaching about the Political Constitution in the Construction of Citizenship Competencies in Vista Hermosa, Meta, Colombia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 263-280. -
Pedagogy of the question in Law teaching-learning, as methodological innovation to develop critical-complex thinking
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 37-58. -
Pedagogy of the question in Law teaching-learning, as methodological innovation to develop critical-complex thinking: Case Study
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 37-58. -
Perception of law students about the complexity of the readings that make up the Introduction to Law course
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 273-292. -
Perceptions and practices of teaching the law for the formation of lawyers
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 43-62. -
Personality traits, Perception of social support and Motivation of achievement as predictors of academic performance in students belonging to programs of inclusion and permanence in university education (PACE)
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 59-80. -
Personality traits, Perception of social support and Motivation of achievement as predictors of academic performance in students belonging to programs of inclusion and permanence in university education (PACE)
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 59-80. -
Popular legal education and human rights: the case of the law school to the settlers the land reform
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 30-54. -
Presentación
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 1-8. -
Presentación
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 1-2. -
Presentación
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 1-4. -
Presentación
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 1-2. -
Presentación
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 1-4. -
Presentation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 1. -
Presentation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 1. -
Presentation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 1 - 2.