Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 130-149 of 373
-
Hacia un currículo ambientalmente sustentable para las carreras de Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 5-18. -
¿Hay alguien ahí? Interacciones pedagógicas con cámaras apagadas en tiempos de pandemia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 1-8. -
Higher education in Chile as a modernization process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 64-86. -
Higher education in Chile as a modernization process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 64-86. -
Human Rights at Universidad de La Frontera
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 5-39. -
Human Rights at Universidad de La Frontera: An insufficient knowledge diagnosis in first year students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 5-39. -
Human rights education at Law Schools in Argentina: pending challenges
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 5-37. -
Images of justice and curricular conceptions of law courses: A comparative analysis between images
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 173-190. -
Images of justice, curriculum and legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 40 - 54. -
Images of justice, curriculum and legal education: a view on gender and sexuality issues
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 40 - 54. -
Immigration law. A Curricular Response to the Overpopulation of Law Graduates and the Complexities of Their Labor Insertion in the Northern Region of Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 177-194. -
Immigration law. A Curricular Response to the Overpopulation of Law Graduates and the Complexities of Their Labor Insertion in the Northern Region of Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 177-194. -
Impact of the integration of undergraduate teaching assistants in the teaching of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 157-176. -
Impact of the integration of undergraduate teaching assistants in the teaching of Law: a cuasiexperimental study
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 157-176. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 51-74. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law: The case of the solemn ora
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 51-74. -
Initial characterization of students in a Chilean university: Entrance variables associated with social mobility
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 347-368. -
Innovación docente y TIC desde la perspectiva de la docencia en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 167-184.