Browsing Calidad en la Educación by Title
Now showing items 223-242 of 1174
-
Desires, Beliefs and Opportunities in decision-making of secondary students heading to university. Actions and reactions regarding the implementation of the ranking score in the admission system.
Calidad en la Educación; Nº 52 (2020): Calidad en la Educación; 263-295. -
Desires, Beliefs and Opportunities in decision-making of secondary students heading to university. Actions and reactions regarding the implementation of the ranking score in the admission system.
Calidad en la Educación; No. 52 (2020): Calidad en la Educación; 263-295. -
Determinants for Over-duration in Higher Education in Chile
Calidad en la Educación; Nº 54 (2021): Revista Calidad en la Educación; 212-244. -
Determinants for Over-duration in Higher Education in Chile
Calidad en la Educación; No. 54 (2021): Revista Calidad en la Educación; 212-244. -
Developing basic skills in language and mathematics for students graduating from pedagogical studies: a comparative study
Calidad en la Educación; Nº 27 (2007): Revista Calidad en la Educación: Educación Superior Técnica; 150-176. -
Developing basic skills in language and mathematics for students graduating from pedagogical studies: a comparative study
Calidad en la Educación; No. 27 (2007): Revista Calidad en la Educación: Educación Superior Técnica; 150-176. -
Development of generic skills in post-secondary vocational education: a case study
Calidad en la Educación; Nº 50 (2019); 143-179. -
Development of generic skills in post-secondary vocational education: a case study
Calidad en la Educación; No. 50 (2019); 143-179. -
Development of The Higher education system in Chile: possibilities, tensions and challenges.
Calidad en la Educación; Nº 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 51-89. -
Development of The Higher education system in Chile: possibilities, tensions and challenges.
Calidad en la Educación; No. 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 51-89. -
Diagnostic perspectives on the distribution of leadership in school organizations: an analysis on two key dimensions
Calidad en la Educación; Nº 51 (2019): Liderazgo Escolar en Chile; 164-191. -
Diagnostic perspectives on the distribution of leadership in school organizations: an analysis on two key dimensions
Calidad en la Educación; No. 51 (2019): Liderazgo Escolar en Chile; 164-191. -
Differences in learning outcomes between technical-professional education and scientific-humanistic education in Chile.
Calidad en la Educación; Nº 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 87-121. -
Differences in learning outcomes between technical-professional education and scientific-humanistic education in Chile.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 87-121. -
Different trajectories and individualized projects: origin and education/work experience of students at technical training centres.
Calidad en la Educación; Nº 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 63-99. -
Different trajectories and individualized projects: origin and education/work experience of students at technical training centres.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 63-99. -
The difficult task of ranking universities
Calidad en la Educación; No. 25 (2006): Revista Calidad en la Educación: Los rankings de universidades; 81-96. -
Digital literacy and university teaching: the case of USACH School of Journalism.
Calidad en la Educación; Nº 30 (2009): Revista Calidad en la Educación; 188-205. -
Digital literacy and university teaching: the case of USACH School of Journalism.
Calidad en la Educación; No. 30 (2009): Revista Calidad en la Educación; 188-205. -
A dilemma for teachers in Mexican higher education.
Calidad en la Educación; No. 28 (2008): Revista Calidad en la Educación: La Profesión Académica; 54-69.