Browsing Calidad en la Educación by Title
Now showing items 766-780 of 780
-
Validation of an adaptation in Spanish of the Mathematics Teaching Efficacy Belief Instrument (MTEBI) and characterization of preservice primary education teachers’ beliefs.
Calidad en la Educación; No. 47 (2017): Revista Calidad en la Educación; 145-178. -
Validation of an adaptation in Spanish of the Mathematics Teaching Efficacy Belief Instrument (MTEBI) and characterization of preservice primary education teachers’ beliefs.
Calidad en la Educación; Nº 47 (2017): Revista Calidad en la Educación; 145-178. -
Virtually intercultural: higher education in Bolivia
Calidad en la Educación; Nº 26 (2007): Revista Calidad en la Educación: Educación Superior: Diversidad y Acceso; 135-149. -
Vocational and professional counseling in secondary schools in low income areas. Appraisal from counselors and students.
Calidad en la Educación; Nº 28 (2008): Revista Calidad en la Educación: La Profesión Académica; 204-243. -
Vocational Exploration Experiences of Students Who Entered Initial Teacher Training
Calidad en la Educación; Nº 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 69-101. -
Vocational-Technical Education in Chile and United States from a historical and comparative perspective
Calidad en la Educación; Nº 40 (2014): Revista Calidad en la Educación; 298-317. -
Vocational-Technical Education in Chile and United States from a historical and comparative perspective
Calidad en la Educación; No. 40 (2014): Revista Calidad en la Educación; 298-317. -
Vulnerable students staying at higher education
Calidad en la Educación; Nº 30 (2009): Revista Calidad en la Educación; 50-83. -
Vulnerable students staying at higher education
Calidad en la Educación; No. 30 (2009): Revista Calidad en la Educación; 50-83. -
What and how much math elementary school students learn, with the Singapore method: Evaluation of impact and incident factors on learning, with an emphasis on the gender gap.
Calidad en la Educación; Nº 45 (2016): Revista Calidad en la Educación; 90-131. -
What and how much math elementary school students learn, with the Singapore method: Evaluation of impact and incident factors on learning, with an emphasis on the gender gap.
Calidad en la Educación; No. 45 (2016): Revista Calidad en la Educación; 90-131. -
Why can Finland do without accountability in education. but Poland cannot?
Calidad en la Educación; Nº 41 (2014): Revista Calidad en la Educación; 137-158. -
Why can Finland do without accountability in education. but Poland cannot?
Calidad en la Educación; No. 41 (2014): Revista Calidad en la Educación; 137-158. -
Women in the leadership of higher education: possibilities, tensions and new questions
Calidad en la Educación; Nº 25 (2006): Revista Calidad en la Educación: Los rankings de universidades; 243-259. -
Women Who Choose Science: How Self-efficacy, Outcome Expectations, Barriers and Support Perceived Influence the Career Choice
Calidad en la Educación; Nº 54 (2021): Revista Calidad en la Educación; 271-302.