Browsing Revista Reflexión e Investigación Educacional by Issue Date
Now showing items 1-20 of 80
-
Editorial
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 9-10. -
Differences in school anxiety, self-esteem and perfectionism according to school level and sex in Chilean primary school students
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 57-69. -
Self-perception of novice students of pedagogies related to the vocation and pedagogical talent
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 33-56. -
Habilidades TIC de estudiantes de las carreras de Pedagogía
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 15-31. -
Psychopedagogical proposal for families with Williams syndrome’s children
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 93-105. -
Design of an intervention proposal to improve social skills in students with ADHD
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 83-91. -
Huellas epistémicas para una educación transformadora: Un primer acercamiento desde una sujeta social epistémica situada
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 73-82. -
Design-Based Learning (DBL) for training of primary educators in rural areas
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 109-117. -
Educational Context: its relevance in the construction of the teaching identity
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 131-141. -
Analysis of the status of the preferential school subsidy policy
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 119-129. -
Design and evaluation of Significative Instrumental Mediators
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 145-157. -
Features of language and communication in social networks elementary school students
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 35-56. -
Emotional intelligence: a key to academic success
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 93-106. -
Design of an intervention proposal to develop resilience in primary school children
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 107-117. -
Evaluation and support for adaptive behavior in Chilean children
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 1-13. -
Ethnographing the family-school relationship. The case of a State School in Chillán City, Chile
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 57-82. -
Strategies for the development of self-knowledge and motivation of higher education students
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 15-34. -
Good ICT Practices Program for People With Autism Spectrum Disorder
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 85-92. -
Editorial
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; ix-x. -
Perfectionism and self-esteem in school children from Caracas
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 15-30.