Revista Reflexión e Investigación Educacional: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 144
-
FROM WHAT APPROACH CAN EMOTIONAL COMPETENCIES IN TEACHERS BE STUDIED?
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-12. -
IMPLEMENTING PHILOSOPHY FOR CHILDREN IN LATIN AMERICA CHALLENGE AND LACK OF EXPLORATION IN CHILE
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-9. -
ACTIVE METHODOLOGIES: DIDACTIC STRATEGIES USED BY BASIC EDUCATION TEACHERS IN OAXACA
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14. -
INCIDENCE OF ASSESSMENT ANXIETY ON READING COMPREHENSION IN SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14. -
MATHEMATICAL LEARNING EXPERIENCE IN AN URBAN-RURAL SCHOOL IN SOUTHERN CHILE
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10. -
DEVELOPMENT OF TALENTED STUDENTS IN HIGHER TECHNICAL TECHNOLOGICAL EDUCATION IN ECUADOR. CASE STUDY: INTEGRATION INTO AN EXTERNAL ACADEMIC COMPETITION
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 21-32. -
Q+: ATTITUDINAL BARRIERS IN SCHOOL COEXISTENCE REGARDING SEXUAL AND GENDER DIVERSITY
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 59-74. -
INNOVACIÓN EDUCATIVA EN PRUEBAS DIGITALES: PERCEPCIONES EN EL CONTEXTO GUATEMALTECO
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 33-44. -
A STUDY OF TEACHERS' NARRATIVES IN THEIR IMMERSION EXPERIENCE IN PROFESSIONAL PRACTICE
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14. -
TRAJECTORIES OF PEDAGOGICAL COORDINATORS IN THE FACE OF IN-SERVICIE TEACHER TRAINNING IN SCHOOLS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 98-113. -
ATTENTION TO DIVERSITY IN THE UNIVERSITY ENVIRONMENT: A LOOK FROM THE INCLUSIVE PEDAGOGICAL PRACTICES
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 75-97. -
SOCIAL REPRESENTATIONS OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN SCHOOL COEXISTENCE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 6-20. -
TEACHER DROPOUT IN THE EYES OF HYPERMODERNITY
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10. -
COMPUTATIONAL THINKING, STEM EDUCATION AND INFORMATICS EDUCATION: PENDING ISSUES
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 45-58. -
NEW SCENARIOS: THEATER AND EDUCATION PRACTICES IN SCHOOLS IN THE REGION OF ÑUBLE
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14. -
HANDLING EMOTIONS IN PANDEMIC: THE PRACTICES OF COLLEGE STUDENTS WITH CONTINUOUS ACADEMIC PATHS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 114-128. -
ARTS EDUCATION FOR THE ÑUBLE REGION: AN EDUCATIONAL PROPOSAL FROM A STATE UNIVERSITY
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-15. -
VIRTUAL RESCUE AND ENHANCEMENT OF THE MEMORY OF THE LIVING HUMAN TREASURES OF THE ÑUBLE REGION
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-8. -
CLASSROOM LEARNING COLLABORATIONS AT THE BEGINNING OF COVID-19
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10. -
CULTIVATING EMPATHY IN THE SECOND-GRADE CLASSROOM: AN INTERACTIONAL AND COOPERATIVE APPROACH
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-11.