Revista Reflexión e Investigación Educacional: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 144
-
FROM WHAT APPROACH CAN EMOTIONAL COMPETENCIES IN TEACHERS BE STUDIED?
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-12 -
IMPLEMENTING PHILOSOPHY FOR CHILDREN IN LATIN AMERICA CHALLENGE AND LACK OF EXPLORATION IN CHILE
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-9 -
ACTIVE METHODOLOGIES: DIDACTIC STRATEGIES USED BY BASIC EDUCATION TEACHERS IN OAXACA
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14 -
INCIDENCE OF ASSESSMENT ANXIETY ON READING COMPREHENSION IN SECONDARY SCHOOL STUDENTS
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14 -
MATHEMATICAL LEARNING EXPERIENCE IN AN URBAN-RURAL SCHOOL IN SOUTHERN CHILE
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10 -
DEVELOPMENT OF TALENTED STUDENTS IN HIGHER TECHNICAL TECHNOLOGICAL EDUCATION IN ECUADOR. CASE STUDY: INTEGRATION INTO AN EXTERNAL ACADEMIC COMPETITION
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 21-32 -
Q+: ATTITUDINAL BARRIERS IN SCHOOL COEXISTENCE REGARDING SEXUAL AND GENDER DIVERSITY
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 59-74 -
INNOVACIÓN EDUCATIVA EN PRUEBAS DIGITALES: PERCEPCIONES EN EL CONTEXTO GUATEMALTECO
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 33-44 -
A STUDY OF TEACHERS' NARRATIVES IN THEIR IMMERSION EXPERIENCE IN PROFESSIONAL PRACTICE
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14 -
TRAJECTORIES OF PEDAGOGICAL COORDINATORS IN THE FACE OF IN-SERVICIE TEACHER TRAINNING IN SCHOOLS
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 98-113 -
ATTENTION TO DIVERSITY IN THE UNIVERSITY ENVIRONMENT: A LOOK FROM THE INCLUSIVE PEDAGOGICAL PRACTICES
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 75-97 -
SOCIAL REPRESENTATIONS OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN SCHOOL COEXISTENCE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 6-20 -
TEACHER DROPOUT IN THE EYES OF HYPERMODERNITY
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10 -
COMPUTATIONAL THINKING, STEM EDUCATION AND INFORMATICS EDUCATION: PENDING ISSUES
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 45-58 -
NEW SCENARIOS: THEATER AND EDUCATION PRACTICES IN SCHOOLS IN THE REGION OF ÑUBLE
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-14 -
HANDLING EMOTIONS IN PANDEMIC: THE PRACTICES OF COLLEGE STUDENTS WITH CONTINUOUS ACADEMIC PATHS
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 114-128 -
ARTS EDUCATION FOR THE ÑUBLE REGION: AN EDUCATIONAL PROPOSAL FROM A STATE UNIVERSITY
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-15 -
VIRTUAL RESCUE AND ENHANCEMENT OF THE MEMORY OF THE LIVING HUMAN TREASURES OF THE ÑUBLE REGION
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-8 -
CLASSROOM LEARNING COLLABORATIONS AT THE BEGINNING OF COVID-19
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10 -
CULTIVATING EMPATHY IN THE SECOND-GRADE CLASSROOM: AN INTERACTIONAL AND COOPERATIVE APPROACH
. Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-11