Revista Reflexión e Investigación Educacional: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 80
-
Noción de ciudadanía: Significados de profesores de escuelas públicas de Chillán
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 3 Núm. 1 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 45-60. -
Editorial
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 3 Núm. 1 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 7-9. -
Sustainable environmental education as a bridge of change for the modern school
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 103-116. -
Self-efficiency: an approach to the state of research in Latin America
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 91-102. -
Critical reflection as an element of professionalization of the initial training of history teachers
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 117-128. -
Making music: a programme of social and emotional support in primary school through music therapy
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 129-139. -
Implementación de estrategia AES en una Universidad Regional: la experiencia del Programa PACE de la Universidad de La Serena
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 143-152. -
Perfectionism and self-esteem in school children from Caracas
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 15-30. -
Editorial
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 8-9. -
Comparative study of the music educational curriculum in European Union countries
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 79-88. -
La experiencia escolar como dimensión generadora de interés por la profesión docente
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 53-65. -
Orientación Profesional. Nexo entre Competencias Clave y Competencias Laborales
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 31-52. -
Motivation in teachers of secondary education
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 66-77. -
Educational Context: its relevance in the construction of the teaching identity
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 131-141. -
Analysis of the status of the preferential school subsidy policy
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 119-129. -
Design and evaluation of Significative Instrumental Mediators
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 145-157. -
Features of language and communication in social networks elementary school students
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 35-56. -
Emotional intelligence: a key to academic success
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 93-106. -
Design of an intervention proposal to develop resilience in primary school children
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 107-117. -
Evaluation and support for adaptive behavior in Chilean children
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educativa; 1-13.