Revista Reflexión e Investigación Educacional: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 144
-
CONCEPTUAL AND HISTORICAL REFLECTION ON PUBLIC AND EDUCATIONAL POLICIES: ACTIONS AND DIRECTIONS FROM A CRITICAL POINT OF VIEW
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10. -
INFLUENCE OF SOCIOEMOTIONAL COMPETENCIES IN THE DEVELOPMENT OF COMPETENCY-BASED TRAINING IN HIGHER EDUCATION STUDENTS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-8. -
UC SCHOOL ARCHIVES PROGRAM: HERITAGE EDUCATION AND HISTORICAL AWARENESS FOR THE CHALLENGES OF CHILEAN PUBLIC SCHOOLS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-9. -
THE STATE AND EDUCATION: POWER AND MANAGEMENT IN THE IMPLEMENTATION OF EDUCATIONAL POLICIES
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10. -
HERE THERE IS A LACK OF TEACHERS: A STUDY OF THE TEACHER DEFICIT IN THE TARAPACÁ REGION
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-12. -
Specialized educational service and Physical Education: Relationship of teachers in the learning context and inclusion of a deaf student
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 129-136. -
Co-teaching and inclusion of students with disabilities in Physical Education classes: The teachers' perspective
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 119-128. -
Paradigmatic conception for citizen education and the role assigned to families. Perspectives from an educational school in the Ñuble Region
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 75-89. -
Social representations of high school students in school coexistence during the COVID-19 pandemic
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 31-45. -
Formative purposes in history teaching. Continuities and changes in curricular reforms
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 59-74. -
Another look at the educational action: Between seduction, conversion, subversion, and perversion
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 93-112. -
Scientific dissemination for high school students in times of pandemic
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 47-57. -
Art, creation and emotion a walk through the garden of delights
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 113-115. -
Teacher training in adapted physical activity during virtual classes
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 137-145. -
Esquí de fondo paralímpico en Brasil: Sugerencias para la iniciación deportiva de niños y jóvenes
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 147-155. -
Repercussions of the practice of german folk dance in the life of a child with ASD
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 157-163. -
STUDIES ON SCHOOL COEXISTENCE IN CHILE IN THE LAST 10 YEARS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-15. -
STRATEGIES USED BY TEACHERS IN SPECIAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH ASD AND THEIR DISRUPTIVE BEHAVIORS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-11. -
CHARACTERISTICS OF LANGUAGE DEVELOPMENTAL DISORDER IN READING AND WRITING IN THE FIRST BASIC CYCLE
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-13. -
LEADERSHIP RESEARCH AGENDAS IN EDUCATION: AN OVERVIEW FROM THE RESEARCH PUBLISHED IN DIFFERENT JOURNALS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-12.