Browsing Pensamiento Educativo by Title
Now showing items 1348-1367 of 1372
-
“We Got Through It and Got There, But Some People Were Left Behind”: Writing Across the Curriculum and in the Formative Stages at University
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 59 Núm. 2 (2022): Más allá de los textos: investigaciones situadas de la escritura. -
What Are and How to Teach Big Ideas of Science Education: Stories from the Discussion around a Teacher´s Practice
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 55, No 1 (2018); 1-16. -
What Are and How to Teach Big Ideas of Science Education: Stories from the Discussion around a Teacher´s Practice
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 55 Núm. 1 (2018); 1-16. -
What Are and How to Teach Big Ideas of Science Education: Stories from the Discussion around a Teacher´s Practice
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 55 Núm. 1 (2018); 1-16. -
What Books do Young Girls and Boys Prefer to Read in the Initial Stage of Formal Reading Instruction?
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 58 Núm. 2 (2021): Lenguajes para el Aprendizaje. -
What do Teachers Learn in Their First Year of Practice? Beginning Teachers’ Own Experiences
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 51 Núm. 2 (2014); 56-74. -
What is 'Good Thinking'? State of the Art of the Argument
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 15, No 2 (1994): Enfoques congnitivos; 13-28. -
What is 'Good Thinking'? State of the Art of the Argument
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 15 Núm. 2 (1994): Enfoques congnitivos; 13-28. -
What is Bildung? The Everlasting Attractiveness of a Fuzzy Concept in German Educational Theory
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 51, No 1 (2014); 35-45. -
What is Bildung? The Everlasting Attractiveness of a Fuzzy Concept in German Educational Theory
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 51 Núm. 1 (2014); 35-45. -
What to teach and learn in the 21st century?
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 32, No 1 (2003): Cognición y aprendizaje; 49-70. -
What to teach and learn in the 21st century?
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 32 Núm. 1 (2003): Cognición y aprendizaje; 49-70. -
Where to?: An Itinerary from which We Can Learn
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 16, No 1 (1995): Educación media; 149-173. -
Where to?: An Itinerary from which We Can Learn
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 16 Núm. 1 (1995): Educación media; 149-173. -
Which physical education for today’s school?
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 38, No 1 (2006): Motricidad, educación y corporeidad; 172-185. -
Which physical education for today’s school?
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 38 Núm. 1 (2006): Motricidad, educación y corporeidad; 172-185. -
Which writing devices should be used to develop a critical approach in the university students training?
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 35, No 2 (2004): Formación inicial de profesores para una nueva cultura; 147-160. -
Which writing devices should be used to develop a critical approach in the university students training?
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 35 Núm. 2 (2004): Formación inicial de profesores para una nueva...; 147-160. -
Who is the Other?: An Analysis of Discourses of Diversity in Studies on Chile's Teacher Training
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 52, No 2 (2015); 136-150. -
With love to education
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 34, No 1 (2004): Grandes pedagogos en la historia de la educación chilena y su pensamiento educativo; 458-472.