Browsing Diseña by Title
Now showing items 53-72 of 166
-
Editorial
Diseña; Núm. 13 (2018): Investigación guiada por el diseño en “asuntos de preocupación”; 4-9. -
Editorial
Diseña; Núm. 14 (2019); 4-11. -
Editorial
Diseña; Núm. 10 (2016): Nuevas Narrativas; 4-5. -
Editorial Diseña 12: Edición especial: Re-aprendiendo a diseñar: Experimentos pedagógicos con STS en talleres de diseño
Diseña; Núm. 12 (2018): Re-aprendiendo a diseñar: Experimentos pedagógicos con STS en talleres de diseño; 4-11. -
Editorial. ʽTrajectories of Useʼ and ʽThe Object as Producer and Userʼ: Two Ideas for Historiographical Subversion
Diseña; Núm. 18 (2021): Historia del diseño, las técnicas y la tecnología; Editorial. -
Editorial: Against Subject Datafication through Anti-Oppressive Data Practices
Diseña; Núm. 19 (2021): Métodos visuales para imágenes en línea: recolección, circulación y co-creación con máquinas; Editorial. -
Editorial: Design and Emotions Against Systems of Power, Ideology, and Control
Diseña; No. 17 (2020): Affective-Driven Design: Emotions, Moods and Experiences as Catalysts for Socially Meaningful Design; 04-13. -
Editorial: Emancipatory Ways of Feeling (the Body as a Subversive Project)
Diseña; No. 20 (2022): Design and Somatic Sensibilities; Editorial. -
Editorial: Estética en la interacción
Diseña; Núm. 15 (2019): Estética en la interacción; 4-15. -
Editorial: Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities
Diseña; No. 23 (2023): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (1st Issue); Editorial. -
Editorial: Tools for research (and to predetermine) the world
Diseña; No. 16 (2020): Testing Against The World: What do tools do (for you) in Experimental Knowledge Infrastructures and Practices?; 4-11. -
El Diseño de sistemas sustentables en la Universidad de Aalborg, Dinamarca
Diseña; Núm. 12 (2018): Re-aprendiendo a diseñar: Experimentos pedagógicos con STS en talleres de diseño; 126-149. -
Embroidery to Repair Life: Body-Territory Mapping and Collective Embroidery
Diseña; No. 24 (2024): Repairing Design: Damage, Care, and Fragilities (2nd Issue); Article.1. -
Emotional Engagement with Materials: Observation on Material Dialogue Between Potter and Clay
Diseña; No. 17 (2020): Affective-Driven Design: Emotions, Moods and Experiences as Catalysts for Socially Meaningful Design; 160-181. -
Emotions and the Service Designer: A Relationship Uncovered
Diseña; No. 17 (2020): Affective-Driven Design: Emotions, Moods and Experiences as Catalysts for Socially Meaningful Design; 84-105. -
Empathy Lab: Ethical Principles Enquiry for Design Education
Diseña; No. 17 (2020): Affective-Driven Design: Emotions, Moods and Experiences as Catalysts for Socially Meaningful Design; 106-127. -
Enseñando métodos digitales: Entrevista a Richard Rogers. Entrevistadora: S. Lewthwaite
Diseña; Núm. 14 (2019); 12-37. -
Enseñando todo en forma interrelacionada: La integración de las ciencias sociales y el diseño en la enseñanza y la práctica profesional
Diseña; Núm. 12 (2018): Re-aprendiendo a diseñar: Experimentos pedagógicos con STS en talleres de diseño; 104-125. -
Experience Design for Reporting Human Trafficking
Diseña; Núm. 13 (2018): Investigación guiada por el diseño en “asuntos de preocupación”; 208-233. -
Explorando cualidades estéticas a través de la materialización de datos: Entrevista a Young-Woo Park
Diseña; Núm. 15 (2019): Estética en la interacción; 34-47.