Browsing Revista Reflexión e Investigación Educacional by Title
Now showing items 102-121 of 144
-
Paradigmatic conception for citizen education and the role assigned to families. Perspectives from an educational school in the Ñuble Region
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 75-89. -
Perfeccionismo y autoestima en escolares de Caracas
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 15-30. -
PLURIVERSITY, COMPLEXITY AND CONTRIBUTIONS TO PROBLEM SOLVING
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-9. -
POSITIVE BEHAVIORAL SUPPORT STRATEGIES AND INTERVENTIONS USED BY PARENTS OF CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: A SYSTEMATIC REVIEW
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 2 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-11. -
Programa de buenas prácticas TIC en personas con Trastorno del Espectro Autista
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 1 (2019): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 85-92. -
Promotion of awareness and emotional regulation in education teachers through a digital booklet as OER
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 15-29. -
Propuesta de intervención socioeducativa basado en las competencias socioemocionales para la reinserción sociolaboral en un centro penitenciario
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 2 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 99-109. -
Propuesta psicopedagógica para familias con niños/as con Síndrome de Williams
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 1 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 93-105. -
Q+: ATTITUDINAL BARRIERS IN SCHOOL COEXISTENCE REGARDING SEXUAL AND GENDER DIVERSITY
Revista Reflexión e Investigación Educacional; 2024: Número especial; 59-74. -
Reflexión crítica como elemento de profesionalización de la formación inicial del profesorado de historia
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 117-128. -
Relación entre habilidad de metaconocimiento emocional, valoración ante la vida y nivel de ansiedad de funcionarios de un colegio de la ciudad de Concepción
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 2 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 35-51. -
Repercussions of the practice of german folk dance in the life of a child with ASD
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 157-163. -
REPRESENTATIONS OF SEXUAL EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-15. -
Reseña del Profesor Enrique Blanco Hadi
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 1 Núm. 2 (2018): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 15-18. -
School experience as a dimension generating interest in the teaching profession
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 2 Núm. 2 (2020): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 53-65. -
SCHOOL INTERVENTION STRATEGIES FOR STUDENTS WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-17. -
Scientific dissemination for high school students in times of pandemic
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 47-57. -
SERVICE LEARNING AN ACTIVE METHODOLOGY IN HIGHER EDUCATION
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 7 Núm. 1 (2025): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-5. -
SIGNIFICANT EDUCATORS "A CONTRIBUTION TO THE SOCIAL-EMOTIONAL SKILLS OF STUDENTS"
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 6 Núm. 1 (2024): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 1-10. -
Social imaginaries of higher education and new meanings of university students in the pandemic’ context
Revista Reflexión e Investigación Educacional; Vol. 4 Núm. 1 (2021): Revista Reflexión e Investigación Educacional; 82-99.