Universidad Austral de Chile: Recent submissions
Now showing items 321-340 of 13081
-
Editorial: Another Turn around the Spiral of Ignorance
Revista Stultifera; Vol. 6 No. 1 (2023); 7-19. -
Egreso. Sobre comunidad, duelo y Mark Fisher
Revista Stultifera; Vol. 6 No. 1 (2023); 189-198. -
EL PROCESO DE TURISTIZACIÓN EN BAHÍAS DE HUATULCO, OAXACA, MÉXICO
Gestión Turística; Núm. 38 (2022); 8-33. -
O USO DE CAMISETA DE MALHA PELO TURISTA: SOUVENIR E VESTIMENTA
Gestión Turística; Núm. 38 (2022); 34-63. -
RUTA CERROS DE CHENA: UNA EXPERIENCIA PEDALÍSTICA DE TURISMO INCLUSIVO EN SAN BERNARDO (SANTIAGO DE CHILE)
Gestión Turística; Núm. 37 (2022); 62-87. -
RECONFIGURACIONES TURÍSTICAS EN CONTEXTO DE PANDEMIA. IMPLICANCIAS PARA LA SOCIEDAD LOCAL EN UN DESTINO DE LA COSTA ATLÁNTICA BONAERENSE (ARGENTINA)
Gestión Turística; Núm. 37 (2022); 88-116. -
CAMINHOS DA RESISTÊNCIA: A RECEPÇÃO DE VISITANTES COMO PRÁTICA SOCIAL DISCURSIVA À VISIBILIDADE DOS POVOS ORIGINÁRIOS NO RIO GRANDE DO NORTE/RN, BRASIL
Gestión Turística; Núm. 37 (2022); 28-61. -
EDITORIAL
Gestión Turística; Núm. 38 (2022); 7. -
RESPONSABILIDAD SOCIAL EMPRESARIAL Y ÉTICA EN LAS ORGANIZACIONES CON MIRA A LA SOSTENIBILIDAD
Gestión Turística; Núm. 38 (2022); 64-94. -
TOURISM FAIRS: PRIVATE SECTOR PERSPECTIVE ON PLANNING AND EFFECTIVENESS
Gestión Turística; Núm. 38 (2022); 95-117. -
TURISMO E ÁREAS ÚMIDAS: REFLEXÕES SOBRE UMA PROPOSTA DE UNIDADE DE CONSERVAÇÃO PARA O PONTAL DA BARRA, PELOTAS, BRASIL
Gestión Turística; Núm. 37 (2022); 8-27. -
EDITORIAL
Gestión Turística; Núm. 37 (2022); 7. -
Towards an inclusive Heritage Education: A didactic proposal “Le radici per volare”
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 413-430. -
Mobilizing principles and forms of organization of dialogic community classrooms
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 387-412. -
Curricular reform of 11th and 12th grades in Chile
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 361-386. -
Conceptual positions on skills: a bibliometric analysis in the Cuban context
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 187-202. -
Rethinking teacher evaluation: Chile-Mexico
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 203-218. -
ICP. An Interdisciplinary Cooperative Proposal for the training of future Secondary Education teachers
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 343-360. -
Profiles of beliefs about mathematics instructional practices of primary education student teachers conditioned by school experience and teacher role adoption
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 305-326. -
Mathematics knowledge profiles for students of pedagogy in basic education to teach geometry
Pedagogical Studies; Vol. 49 No. 1 (2023); 255-280.