Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 97-116 of 373
-
El juicio como operación intelectual y el derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 119-148. -
El mercado de los abogados y las abogadas. Evolución de titulados y tituladas en Chile 2009-2019
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 199-220. -
Emancipatory education in the perspective of Paulo Freire
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 111-122. -
Emerging Paradigms and crisis in education law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 58-71. -
Emerging Paradigms and crisis in education law: more than just teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 1 (2014); Pág. 58-71. -
Emerging tensions in sectoral coordination and the political economy of national higher education systems in contemporary capitalism
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 305-324. -
Ensino e aprendizagem de estratégias metacognitivas como possibilidade para a educação jurídica
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 75-93. -
Equality of Opportunity in Higher Education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 61-72. -
Equality of Opportunity in Higher Education: A debate about the Equity Priority Access System at University of Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 61-72. -
Estado actual de la (Re) construcción de la alteridad como categoría teórica-práctica y su contribución a la Educación Superior
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 38-73. -
Estrategia para la enseñanza de las relaciones internacionales en la carrera de Derecho en Cuba
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 279-298. -
Estrategia pedagógica para la enseñanza de la Constitución Política en la construcción de competencias ciudadanas en Vista Hermosa, Meta, Colombia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 263-280. -
Estructura curricular de cursos de derecho en Santa Catarina y el reconocimiento por el "Sello OAB"
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 59-99. -
Ethics in university education: On the new disciplinary policy of the Universidad de los Andes, Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 207-226. -
Evaluation of learning with a human and comprehensive sense in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 1-16. -
Evaluation of technological resources for legal training in times of Covid-19
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 1 (2022); 155 a 172. -
Evaluation of the current teaching of notarial law and the incorporation of constructivism as an innovative educational current at the postgraduate level
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 59-70. -
Experience of Chilean curricular innovation of the Law career of the University Academy of Christian Humanism
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 1 (2022); 191 a 204. -
Exploratory study of the characteristics of autonomous work in university students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 88-105. -
Exploratory study of the characteristics of autonomous work in university students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 88-105.