Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 233-252 of 427
-
O Captain! My Captain! Teaching criminal law through law in literature
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 191-206 -
O cineclubusmo como ferramenta diática da educação em direitos humanos
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 5-29 -
O estudo da ADI nº5357 a partir dos metódos de ensino
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 94-114 -
O mundo do trabalho para os concluintes de um curso de Direito
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 2 (2015); Pág. 76-94 -
Overview of Law Journals Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho, Academia. Revista sobre Enseñanza del Derecho and Pesquisa e Educação Jurídica
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 25-42 -
Overview of Mexican Legal Education
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 1-24 -
Parameters for the evaluation of university teaching of adversarial criminal law in Mexico
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 69-96 -
Parameters for the evaluation of university teaching of adversarial criminal law in Mexico
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 69-96 -
Pedagogical practices with active methodologies in law courses in Alagoas
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 338-370 -
Pedagogical Project, An Agreement from the Perspective of the Institute of Contract Law
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 71-90 -
Pedagogical Project, An Agreement from the Perspective of the Institute of Contract Law
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 71-90 -
Pedagogical Strategy for Teaching about the Political Constitution in the Construction of Citizenship Competencies in Vista Hermosa, Meta, Colombia
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 263-280 -
Pedagogy of the question in Law teaching-learning, as methodological innovation to develop critical-complex thinking
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 37-58 -
Pedagogy of the question in Law teaching-learning, as methodological innovation to develop critical-complex thinking: Case Study
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 37-58 -
Perception of law students about the complexity of the readings that make up the Introduction to Law course
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 273-292 -
Perceptions and practices of teaching the law for the formation of lawyers
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 43-62 -
Personal data protection: A gap in Chile's curricular design of mediation study programs
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 215-234 -
Personality traits, Perception of social support and Motivation of achievement as predictors of academic performance in students belonging to programs of inclusion and permanence in university education (PACE)
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 59-80 -
Personality traits, Perception of social support and Motivation of achievement as predictors of academic performance in students belonging to programs of inclusion and permanence in university education (PACE)
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 59-80 -
Popular legal education and human rights: the case of the law school to the settlers the land reform
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 30-54