Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 251-270 of 373
-
Reflexions on Legal Education and Emancipation in Brazil: bibliographic dialogues between law and education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 115-140. -
Reflexões sobre ensino jurídico e emancipação no Brasil
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 115-140. -
Reforming legal education, a job for Sisyphus?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 3-27. -
Reforming legal education, a job for Sisyphus?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 3-27. -
Reliability and psychometric properties of the items
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 2 - 11. -
Reliability and psychometric properties of the items: CODICE-Derecho test, University of Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 2 - 11. -
Remote measurement of the reading rate in law students: A contribution to the academic workload rationalization
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 193-212. -
Renewing the research culture: The case of Law School, University of Chile (2009-2021)
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 1 (2022); 133 a 154. -
Research on university legal education in Argentina
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 13 - 39. -
Research on university legal education in Argentina: diagnostic and perspectives
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 13 - 39. -
Rethinking procedural law handbooks
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 75-96. -
Rethinking procedural law handbooks
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 75-96. -
Review of the implementation of an intensive course in Law at the Catholic University of Temuco
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 171-192. -
Revisión de la implementación de un curso intensivo en la carrera de Derecho de la Universidad Católica de Temuco
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 171-192. -
Self-regulation of Learning in First Year Law Students: A pre-experimental design
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 195-214. -
Sentencia simulada del Tribunal Federal Supremo
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 100-111. -
Simulated judgment of the Supreme Federal Court: Applying the team based learning and the project based learning methodology in the Law course Degree
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 100-111. -
Social perceptions about credit and access to higher education in Colombia: A polyphonic approach
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 227-248. -
Strategy for teaching international relations in the Law university studies in Cuba
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 279-298. -
Structural problems of the accreditation of higher education in Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 1 (2019); 43-78.