Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 60-79 of 158
-
Formative assessment in teaching profession ethics of future lawyers
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 97-116. -
Frequent errors in the use of the methodology of legal research
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 87-98. -
Gamification in legal education: Structuring elements applied in an experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 241-262. -
Hacia un currículo ambientalmente sustentable para las carreras de Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 5-18. -
¿Hay alguien ahí? Interacciones pedagógicas con cámaras apagadas en tiempos de pandemia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 1-8. -
Higher education in Chile as a modernization process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 64-86. -
Human Rights at Universidad de La Frontera
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 5-39. -
Images of justice, curriculum and legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 40 - 54. -
Immigration law. A Curricular Response to the Overpopulation of Law Graduates and the Complexities of Their Labor Insertion in the Northern Region of Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 177-194. -
Impact of the integration of undergraduate teaching assistants in the teaching of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 157-176. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 51-74. -
Innovación docente y TIC desde la perspectiva de la docencia en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 167-184. -
Innovar la enseñanza del derecho. ¿Solo se trata de Tecnologías de la Información y Comunicación?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 91-110. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 48 - 56. -
Interacciones entre la psicopedagogía, la filosofía y la teoría crítica del derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 19-34. -
Iuris
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 28-44. -
Justice as interpretation: the educational challenges of Boyd White´s philosophical approach
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 3 - 12. -
La clase invertida o flipped classroom: Intervención didáctica en una educación virtual de emergencia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 213-240. -
La enseñanza clínica del derecho y la telepresencialidad
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 177-198.