Browsing Saberes Educativos by Title
Now showing items 110-129 of 214
-
Itinerario de formación práctica e hito evaluativo: una experiencia para la coherencia, integración y progresión curricular
Revista Saberes Educativos; Núm. 6 (2021): Enero-junio 2021; 169-199. -
Itinerary of Practical Training and Evaluation Milestone: An Experience for Curriculum Coherence, Integration and Progression
Revista Saberes Educativos; No. 6 (2021): January-June 2021; 169-199. -
José Weinstein y Gonzalo Muñoz (Eds.) (2018). Mejoramiento y liderazgo en la escuela. Once miradas. Santiago: Ediciones Universidad Diego Portales. 402 páginas
Revista Saberes Educativos; No. 2 (2019): January-June 2019; 178-181. -
Keys to Virtual Tutoring
Revista Saberes Educativos; No. 5 (2020): July-December 2020; 37-45. -
La educación chilena en tiempos de emergencia: educar y aprender durante la pandemia por COVID-19
Revista Saberes Educativos; Núm. 7 (2021): Julio-diciembre (2021); 01-25. -
La educación emocional: paradojas, peligros y oportunidades
Revista Saberes Educativos; Núm. 6 (2021): Enero-junio 2021; 01-24. -
La relación estudiante-docente en tiempos de cuarentena: desafíos y oportunidades del aprendizaje en entornos virtuales
Revista Saberes Educativos; Núm. 5 (2020): Julio-diciembre 2020; 70-99. -
La transición hacia una nueva educación
Revista Saberes Educativos; Núm. 3 (2019): Julio-diciembre 2019; 182-184. -
Language and its importance in interactions for a non-sexist education
Revista Saberes Educativos; Núm. 1 (2018): Julio-diciembre 2018; pp. 31-46. -
Language and its importance in interactions for a non-sexist education
Revista Saberes Educativos; No. 1 (2018): July-December 2018; pp. 31-46. -
Lead for Inclusion. Views about Transgender Identity in a School Management Team
Revista Saberes Educativos; No. 3 (2019): July-December 2019; 54-77. -
Leadership and Communication: Reflective Preface For Inclusive Approach Schools
Revista Saberes Educativos; Núm. 2 (2019): Enero-junio 2019; 144-161. -
Leadership and Communication: Reflective Preface For Inclusive Approach Schools
Revista Saberes Educativos; No. 2 (2019): January-June 2019; 144-161. -
Leadership management praxis of the directive team to implement collaborative work among teachers
Revista Saberes Educativos; No. 13 (2024): Julio-Diciembre; PP. 1-31. -
Leadership Training for Professional Technical Secondary Education in Chile: Contributions and Challenges
Revista Saberes Educativos; No. 7 (2021): July-December (2021); 131-156. -
Learning assessment practices: Knowledge and current challenges of primary school teachers
Revista Saberes Educativos; No. 12 (2024): Enero-Julio; 1-32. -
Learning Volcanism Through School Projects: A Pedagogical Design Using Technology in Pandemic Context
Revista Saberes Educativos; No. 7 (2021): July-December (2021); 111-130. -
Liderar para la inclusión. Concepciones sobre la identidad transgénero en un equipo directivo
Revista Saberes Educativos; Núm. 3 (2019): Julio-diciembre 2019; 54-77. -
Maturana, H. and Davila, X. (2021). The Reflective Revolution. An Invitation to Create a Future of Collaboration. Paidós. 172 pp.
Revista Saberes Educativos; No. 9 (2022): July-December 2022; 185-189. -
Mentors of the Program for Effective Access to Higher Education (PACE): beliefs, experiences and opinions on inclusion and learning
Revista Saberes Educativos; No. 11 (2023): Julio-Diciembre; 1-20.