Browsing Saberes Educativos by Title
Now showing items 3-22 of 214
-
A new curricular scenario in the Chilean special school: a consultation with the differential education teacher
Revista Saberes Educativos; No. 13 (2024): Julio-Diciembre; PP. 1-41. -
Academic Performance and Family Context in University Students
Revista Saberes Educativos; No. 3 (2019): July-December 2019; 169-181. -
Acompañamiento socioemocional en pandemia: tutorías PACE a estudiantes de cuarto año medio
Revista Saberes Educativos; Núm. 6 (2021): Enero-junio 2021; 95-115. -
Adultcentrism and gender as negators of children´s culture
Revista Saberes Educativos; Núm. 1 (2018): Julio-diciembre 2018; pp. 47-67. -
Adultcentrism and gender as negators of children´s culture
Revista Saberes Educativos; No. 1 (2018): July-December 2018; pp. 47-67. -
Agency and legal changes in the formation of normal-school teachers of Santiago de Cali
Revista Saberes Educativos; Núm. 2 (2019): Enero-junio 2019; 76-102. -
Agency and legal changes in the formation of normal-school teachers of Santiago de Cali
Revista Saberes Educativos; No. 2 (2019): January-June 2019; 76-102. -
An Answer to the Pandemic: Educational Innovation in Chilean Schools
Revista Saberes Educativos; No. 7 (2021): July-December (2021); 60-72. -
Analog Leaderships Roaming the Virtual Plethora
Revista Saberes Educativos; Núm. 5 (2020): Julio-diciembre 2020; 04-08. -
Analog Leaderships Roaming the Virtual Plethora
Revista Saberes Educativos; No. 5 (2020): July-December 2020; 04-08. -
Analysis of the English oral discourse of intermediate English learners at a language teaching center
Revista Saberes Educativos; No. 13 (2024): Julio-Diciembre; PP. 1-9. -
Andrea Carrasco y José Miguel Olave, Editores. Experiencias de formación continua docente. Caminos para el reconocimiento profesional (Experiences of Teacher Training. Pathways for Professional Recognition). Santiago: Editorial Universitaria, 2016
Revista Saberes Educativos; Núm. 1 (2018): Julio-diciembre 2018; pp. 117-120. -
Andrea Carrasco y José Miguel Olave, Editores. Experiencias de formación continua docente. Caminos para el reconocimiento profesional (Experiences of Teacher Training. Pathways for Professional Recognition). Santiago: Editorial Universitaria, 2016
Revista Saberes Educativos; No. 1 (2018): July-December 2018; pp. 117-120. -
Aprender vulcanismo mediante proyectos escolares: un diseño pedagógico con tecnología digital en contexto de pandemia
Revista Saberes Educativos; Núm. 7 (2021): Julio-diciembre (2021); 111-130. -
Aprendizaje basado en proyectos: una propuesta didáctica para el desarrollo socioemocional
Revista Saberes Educativos; Núm. 6 (2021): Enero-junio 2021; 76-94. -
Aprendizaje por medio de la educación bimodal versus la educación presencial: una revisión de experiencias comparativas :
Revista Saberes Educativos; No. 11 (2023): Julio-Diciembre; 1-20. -
Art-Science in Mycorrhiza: An Integrative Learning Experience Between Biology and Visual Arts in Pandemic
Revista Saberes Educativos; No. 7 (2021): July-December (2021); 157-171. -
Arte-ciencia en micorriza: una experiencia de aprendizaje integrado entre Biología y Artes Visuales en pandemia
Revista Saberes Educativos; Núm. 7 (2021): Julio-diciembre (2021); 157-171. -
¿Aula segura o aula ciudadana?
Revista Saberes Educativos; No. 2 (2019): January-June 2019; 162-177. -
Between Simón and Paulo: Legacies of Latin American Emancipatory Educations
Revista Saberes Educativos; Núm. 8 (2022): Enero-junio 2022; 146-164.