Browsing Saberes Educativos by Title
Now showing items 74-93 of 214
-
Ensayo- Políticas de inserción profesional para docentes noveles a través de mentorías: el caso de Chile
Revista Saberes Educativos; Núm. 2 (2019): Enero-junio 2019; 38-56. -
Environmental Education: A Point of View
Revista Saberes Educativos; No. 4 (2020): January-July 2020; 63-76. -
Escuela y democracia. Experiencias en formación ciudadana en establecimientos educacionales de la Región Metropolitana
Revista Saberes Educativos; Núm. 2 (2019): Enero-junio 2019; 57-75. -
Essay: Insertion policies for new teachers through mentoring: the Chilean case: the Chilean case
Revista Saberes Educativos; No. 2 (2019): January-June 2019; 38-56. -
Estableciendo “conversaciones desafiantes” en el ejercicio del liderazgo pedagógico
Revista Saberes Educativos; Núm. 4 (2020): Enero-junio 2020; 132-149. -
Establishing “Challenging Conversations” in the Exercise of Pedagogical Leadership
Revista Saberes Educativos; No. 4 (2020): January-July 2020; 132-149. -
Excision and reconfiguration of the Latin American pedagogical subject in times of pandemic
Revista Saberes Educativos; Núm. 8 (2022): Enero-junio 2022; 69-88. -
Excision and reconfiguration of the Latin American pedagogical subject in times of pandemic
Revista Saberes Educativos; No. 8 (2022): January-June 2022; 69-88. -
Experiencias docentes en contexto de ruralidad y crisis sanitaria en Honduras
Revista Saberes Educativos; Núm. 7 (2021): Julio-diciembre (2021); 26-42. -
Five Keys to the Implementation of Virtual Training Programs: A Proposal from the Tutoring Experience
Revista Saberes Educativos; Núm. 5 (2020): Julio-diciembre 2020; 22–36. -
Five Keys to the Implementation of Virtual Training Programs: A Proposal from the Tutoring Experience
Revista Saberes Educativos; No. 5 (2020): July-December 2020; 22–36. -
Formación docente en TIC y su evidencia en tiempos de COVID-19
Revista Saberes Educativos; Núm. 6 (2021): Enero-junio 2021; 144-168. -
Formación en liderazgo para la Educación Media Técnico Profesional en Chile: aportes y desafíos
Revista Saberes Educativos; Núm. 7 (2021): Julio-diciembre (2021); 131-156. -
¿Formando ciudadanos/as o desempoderando a los/as estudiantes? La asignatura de Historia y el cambio curricular
Revista Saberes Educativos; Núm. 4 (2020): Enero-junio 2020; 37-40. -
Forming Citizens or Disempowering Students? The Subject of History and Curriculum Change
Revista Saberes Educativos; No. 4 (2020): January-July 2020; 37-40. -
From General Didactics to Artistic Education Didactics
Revista Saberes Educativos; No. 9 (2022): July-December 2022; 77-94. -
Gender and early childhood agenda: dialogue on challenges posed by pre-school new curriculum
Revista Saberes Educativos; Núm. 1 (2018): Julio-diciembre 2018; pp. 48-61. -
Gender and early childhood agenda: dialogue on challenges posed by pre-school new curriculum
Revista Saberes Educativos; No. 1 (2018): July-December 2018; pp. 48-61. -
Graduate Schools in Rural Chile: A Historical-Curricular Approach
Revista Saberes Educativos; No. 9 (2022): July-December 2022; 122-137. -
Higher Education, Interculturality and Indigenous Youth in Michoacán: Factors That Influence Their University Life
Revista Saberes Educativos; No. 9 (2022): July-December 2022; 138-168.