Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 126-145 of 409
-
For a training of the Brazilian judge in the evaluation of evidence
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 169-190. -
Formative assessment in teaching profession ethics of future lawyers
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 97-116. -
Formative assessment in teaching profession ethics of future lawyers: Cognitive and evaluative aspects through a case study
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 97-116. -
Formative research as a methodological strategy of human rights: From theory to practical experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 241-262. -
Frequent errors in the use of the methodology of legal research
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 87-98. -
Frequent errors in the use of the methodology of legal research
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 87-98. -
From the classroom to the Zoom: changes in teacher-student interaction in two Peruvian law schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 119-150. -
Gamification in legal education: Structuring elements applied in an experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 241-262. -
Gamification in legal education: Structuring elements applied in an experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 241-262. -
Gender gaps in self-perceptions of research skills in Law students from two regional Chilean universities
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 235-258. -
Gender Pedagogy and Didactic: How do Feminists teach at Universidad de Buenos Aires Law School?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 215-248. -
Generative artificial intelligence in higher education: Guidelines for overcoming teaching, ethical and legal dilemmas
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 6-30. -
Group dynamics applied to Law students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 112-127. -
Hacia un currículo ambientalmente sustentable para las carreras de Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 5-18. -
¿Hay alguien ahí? Interacciones pedagógicas con cámaras apagadas en tiempos de pandemia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 1-8. -
Higher education in Chile as a modernization process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 64-86. -
Higher education in Chile as a modernization process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 64-86. -
Human Rights at Universidad de La Frontera
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 5-39. -
Human Rights at Universidad de La Frontera: An insufficient knowledge diagnosis in first year students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 5-39. -
Human rights education at Law Schools in Argentina: pending challenges
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 5-37.