Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 146-165 of 409
-
Humor, puppets and cases: Mediators in the meaningful learning of family law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 112-131. -
I better draw it: The methodology of visual thinking and its concrete application for learning processes in civil-private law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 92-111. -
Images of justice and curricular conceptions of law courses: A comparative analysis between images
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 173-190. -
Images of justice, curriculum and legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 40 - 54. -
Images of justice, curriculum and legal education: a view on gender and sexuality issues
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 40 - 54. -
Immigration law. A Curricular Response to the Overpopulation of Law Graduates and the Complexities of Their Labor Insertion in the Northern Region of Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 177-194. -
Immigration law. A Curricular Response to the Overpopulation of Law Graduates and the Complexities of Their Labor Insertion in the Northern Region of Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 177-194. -
Impact of the integration of undergraduate teaching assistants in the teaching of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 157-176. -
Impact of the integration of undergraduate teaching assistants in the teaching of Law: a cuasiexperimental study
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 157-176. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 51-74. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law: The case of the solemn ora
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 51-74. -
Initial characterization of students in a Chilean university: Entrance variables associated with social mobility
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 347-368. -
Innovación docente y TIC desde la perspectiva de la docencia en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 167-184. -
Innovar la enseñanza del derecho. ¿Solo se trata de Tecnologías de la Información y Comunicación?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 91-110. -
Innovate and be disruptive in the classroom? Three strategies for the teaching learning of legal argumentation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 71-88. -
Innovation in Law’s teaching. Is it all about TIC?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 91-110. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 48 - 56. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 48 - 56.