Browsing Estudios Pedagógicos by Title
Now showing items 741-760 of 1987
-
Evaluation of educational programmes on Intangible Cultural Heritage
Pedagogical Studies; Vol. 43 Núm. 4 (2017); 69-89. -
Evaluation of environmental perceptions in high school students of Temuco city, Región de La Araucanía
Pedagogical Studies; Vol. 43 Núm. 1 (2017); 107-121. -
Evaluation of probabilistic literacy of active and in-service teachers
Pedagogical Studies; Vol. 44 Núm. 1 (2018); 135-156. -
Evaluation of the perception of competency domain levels in work internship
Pedagogical Studies; Vol. 46 Núm. 1 (2020); 127-144. -
Evaluation of the perception of competency domain levels in work internship
Pedagogical Studies; Vol. 46 No. 1 (2020); 127-144. -
Evaluations of a Service-Learning experience in the Campus Bizia Lab program
Pedagogical Studies; Vol. 47 No. 4 (2021); 213-230. -
Evolución de la segregación socioeconómica de las escuelas de América Latina
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.44 n.1 2018. -
EXIGENCIAS ACADEMICAS Y ESTRES EN LAS CARRERAS DE LA FACULTAD DE MEDICINA DE LA UNIVERSIDAD AUSTRAL DE CHILE
Estudios pedagógicos (Valdivia) n.30 2004. -
Existing from Relationality; educations in the experience of Andean-Amazonian knowledge of living from the heart of the Nasa and Coreguaje peoples of Colombia
Pedagogical Studies; Vol. 48 No. 2 (2022); 435-449. -
Experiencia académica y comprensión de textos especializados en estudiantes universitarios de Ciencias Políticas
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.38 n.2 2012. -
EXPERIENCIA EMOCIONAL, FACTOR DETERMINANTE EN EL DESARROLLO CEREBRAL DEL NIÑO/A PEQUEÑO/A
Estudios pedagógicos (Valdivia) n.26 2000. -
Experiencias clave de aprendizaje de adultos chilenos en situación de vulnerabilidad: el reconocimiento como motivo de aprendizaje
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.43 n.3 2017. -
Experiencias de Evaluación en Educación Física. Una Aproximación desde la Formación Inicial del Profesorado
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.44 n.2 2018. -
Expert Knowledge In Understanding Of Specialized News
Pedagogical Studies; Vol. 35 Núm. 2 (2009); 35-52. -
EXPLORANDO EN LA IDENTIDAD: ¿COMO ENFRENTAN LOS DOCENTES UNIVERSITARIOS LOS INCIDENTES CRITICOS QUE OCURREN EN LAS AULAS DE FORMACION DE FUTUROS PROFESORES?
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.36 n.2 2010. -
Exploring in the Identity: How do university professors face the critical incidents that occur in the classrooms during the education of future teachers?
Pedagogical Studies; Vol. 36 Núm. 2 (2010); 63-81. -
Facilitadores y barreras del proceso de inclusión en educación superior: la percepción de los tutores del programa Piane-UC
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.43 n.1 2017. -
Facilitators and barriers for the educational inclusion of migrant children in Chile
Pedagogical Studies; Vol. 43 Núm. 3 (2017); 239-257. -
Facilitators and barriers of the inclusion process in higher education: the perspective of tutors of Piane-UC program
Pedagogical Studies; Vol. 43 Núm. 1 (2017); 349-369. -
FACTORES AMBIENTALES QUE AFECTAN EL RENDIMIENTO ESCOLAR DE LOS NIÑOS PROVENIENTES DE FAMILIAS DE BAJO NIVEL SOCIOECONOMICO Y CULTURAL
Estudios pedagógicos (Valdivia) n.23 1997.