Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 137-156 of 373
-
Images of justice and curricular conceptions of law courses: A comparative analysis between images
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 173-190. -
Images of justice, curriculum and legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 40 - 54. -
Images of justice, curriculum and legal education: a view on gender and sexuality issues
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 40 - 54. -
Immigration law. A Curricular Response to the Overpopulation of Law Graduates and the Complexities of Their Labor Insertion in the Northern Region of Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 177-194. -
Immigration law. A Curricular Response to the Overpopulation of Law Graduates and the Complexities of Their Labor Insertion in the Northern Region of Mexico
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 177-194. -
Impact of the integration of undergraduate teaching assistants in the teaching of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 157-176. -
Impact of the integration of undergraduate teaching assistants in the teaching of Law: a cuasiexperimental study
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 157-176. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 51-74. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law: The case of the solemn ora
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 51-74. -
Initial characterization of students in a Chilean university: Entrance variables associated with social mobility
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 347-368. -
Innovación docente y TIC desde la perspectiva de la docencia en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 167-184. -
Innovar la enseñanza del derecho. ¿Solo se trata de Tecnologías de la Información y Comunicación?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 91-110. -
Innovation in Law’s teaching. Is it all about TIC?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 91-110. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 48 - 56. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 48 - 56. -
Interacciones entre la psicopedagogía, la filosofía y la teoría crítica del derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 19-34. -
Interactions between psychopedagogy, philosophy and the critical theory of law: searching for a new criteria of discursive validity in Paulo Freire
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 19-34. -
Iuris
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 28-44.