Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 156-175 of 409
-
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 254-297. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 51-74. -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law: The case of the solemn ora
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 51-74. -
Initial characterization of students in a Chilean university: Entrance variables associated with social mobility
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 347-368. -
Innovación docente y TIC desde la perspectiva de la docencia en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 167-184. -
Innovar la enseñanza del derecho. ¿Solo se trata de Tecnologías de la Información y Comunicación?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 91-110. -
Innovate and be disruptive in the classroom? Three strategies for the teaching learning of legal argumentation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 71-88. -
Innovation in Law’s teaching. Is it all about TIC?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 91-110. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 48 - 56. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 48 - 56. -
Interacciones entre la psicopedagogía, la filosofía y la teoría crítica del derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 19-34. -
Interactions between psychopedagogy, philosophy and the critical theory of law: searching for a new criteria of discursive validity in Paulo Freire
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 19-34. -
- Interculturality in Learning Processes in Law: A Case Study Focused on Faculty
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 265-285. -
Iuris
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 28-44. -
Iuris: Logic of games in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 28-44. -
Juridical education in Brazil and Peace culture in Brazil: for a reform required
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 55-74. -
Justice as interpretation: the educational challenges of Boyd White´s philosophical approach
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 3 - 12. -
Justice as interpretation: the educational challenges of Boyd White´s philosophical approach
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 3 - 12. -
La clase invertida o flipped classroom: Intervención didáctica en una educación virtual de emergencia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 213-240. -
La enseñanza clínica del derecho y la telepresencialidad
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 177-198.