Browsing Saberes Educativos by Title
Now showing items 12-31 of 214
-
Analog Leaderships Roaming the Virtual Plethora
Revista Saberes Educativos; No. 5 (2020): July-December 2020; 04-08. -
Analysis of the English oral discourse of intermediate English learners at a language teaching center
Revista Saberes Educativos; No. 13 (2024): Julio-Diciembre; PP. 1-9. -
Andrea Carrasco y José Miguel Olave, Editores. Experiencias de formación continua docente. Caminos para el reconocimiento profesional (Experiences of Teacher Training. Pathways for Professional Recognition). Santiago: Editorial Universitaria, 2016
Revista Saberes Educativos; Núm. 1 (2018): Julio-diciembre 2018; pp. 117-120. -
Andrea Carrasco y José Miguel Olave, Editores. Experiencias de formación continua docente. Caminos para el reconocimiento profesional (Experiences of Teacher Training. Pathways for Professional Recognition). Santiago: Editorial Universitaria, 2016
Revista Saberes Educativos; No. 1 (2018): July-December 2018; pp. 117-120. -
Aprender vulcanismo mediante proyectos escolares: un diseño pedagógico con tecnología digital en contexto de pandemia
Revista Saberes Educativos; Núm. 7 (2021): Julio-diciembre (2021); 111-130. -
Aprendizaje basado en proyectos: una propuesta didáctica para el desarrollo socioemocional
Revista Saberes Educativos; Núm. 6 (2021): Enero-junio 2021; 76-94. -
Aprendizaje por medio de la educación bimodal versus la educación presencial: una revisión de experiencias comparativas :
Revista Saberes Educativos; No. 11 (2023): Julio-Diciembre; 1-20. -
Art-Science in Mycorrhiza: An Integrative Learning Experience Between Biology and Visual Arts in Pandemic
Revista Saberes Educativos; No. 7 (2021): July-December (2021); 157-171. -
Arte-ciencia en micorriza: una experiencia de aprendizaje integrado entre Biología y Artes Visuales en pandemia
Revista Saberes Educativos; Núm. 7 (2021): Julio-diciembre (2021); 157-171. -
¿Aula segura o aula ciudadana?
Revista Saberes Educativos; No. 2 (2019): January-June 2019; 162-177. -
Between Simón and Paulo: Legacies of Latin American Emancipatory Educations
Revista Saberes Educativos; Núm. 8 (2022): Enero-junio 2022; 146-164. -
Between Simón and Paulo: Legacies of Latin American Emancipatory Educations
Revista Saberes Educativos; No. 8 (2022): January-June 2022; 146-164. -
Childhood and the Right to Participation in the Chilean Educational Context
Revista Saberes Educativos; No. 3 (2019): July-December 2019; 78-95. -
Chilean Education in Times of Emergency: Educating and Learning During the COVID-19 Pandemic
Revista Saberes Educativos; No. 7 (2021): July-December (2021); 01-25. -
Ciencias naturales y aprendizaje socioemocional: una experiencia desde la enseñanza de las ciencias basada en la indagación
Revista Saberes Educativos; Núm. 6 (2021): Enero-junio 2021; 25-58. -
Claves para la tutoría virtual
Revista Saberes Educativos; Núm. 5 (2020): Julio-diciembre 2020; 37-45. -
Collaborative Work in Science from the Perspective of an Ecocritical Pedagogy
Revista Saberes Educativos; Núm. 8 (2022): Enero-junio 2022; 165-176. -
Collaborative Work in Science from the Perspective of an Ecocritical Pedagogy
Revista Saberes Educativos; No. 8 (2022): January-June 2022; 165-176. -
Communicative competence and learning styles in the training of professionals in the area of education and economics
Revista Saberes Educativos; No. 2 (2019): January-June 2019; 13-37. -
Comparative study of perception of quality of life in adolescent students of Higher Secondary Education with and without disabilities
Revista Saberes Educativos; No. 13 (2024): Julio-Diciembre; PP. 1-22.