Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 354-373 of 427
-
The knowledge mobilized by the good professor in the vision of students concluding the course of law
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 128-143 -
The labor market for law graduates
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 76-94 -
The Law Study in Ecuador
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 9-30 -
The Law Study in Ecuador: Analyzing the universities' curricula in 2018
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 9-30 -
The levels of knowledge for the curricular design of Law Schools
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 71-90 -
The literature on the process of searching and teaching of the Law
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 24-33 -
The Market of Lawyers in Chile. Evolution of graduates 2009-2019
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 199-220 -
The materialization, in Brazilian educational law, of the duty to educate for citizenship in the scope of university education: An overview of cross-cutting themes
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 17-52 -
The method of the cases in the legal pedagogy of the usa: a subjective assessment
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 74-114 -
The necessary knowledge of military law in legal education
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 237-257 -
The new democratic statutes of the regional state universities
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 73-87 -
The new democratic statutes of the regional state universities: The need to overcome formal change and a platform to develop a substantial transformation
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 73-87 -
The offer of master of Law degree programs in Ecuador: Current status and neglected areas
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 177-194 -
The problem with writing a veredict
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 111-131 -
The production of media transforming legal learning
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 1-20 -
The progressive free-of-charge in the higher education. A constitutional obligation of the state of Chile
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 29 - 47 -
The progressive free-of-charge in the higher education. A constitutional obligation of the state of Chile
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 29 - 47 -
The quality of university education and his relationship to the civic education
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 55 - 67 -
The quality of university education and his relationship to the civic education
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 55 - 67 -
The right to education in international law of human rights
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 20-35