Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 334-353 of 409
-
The importance of human rights of discipline in the formation of law professionals: human rights are not for human rights only, but for all human
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 141-158. -
The integral vision of the legal formation that arises from the retoric
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 5-20. -
The integral vision of the legal formation that arises from the retoric
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 5-20. -
The interdisciplinary teaching of labor law through painting, technology and senses
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 37-58. -
The judgment as intellectual operation and the law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 119-148. -
The knowledge mobilized by the good professor in the vision of students concluding the course of law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 128-143. -
The labor market for law graduates
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 76-94. -
The Law Study in Ecuador
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 9-30. -
The Law Study in Ecuador: Analyzing the universities' curricula in 2018
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 9-30. -
The levels of knowledge for the curricular design of Law Schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 71-90. -
The literature on the process of searching and teaching of the Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 24-33. -
The Market of Lawyers in Chile. Evolution of graduates 2009-2019
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 199-220. -
The materialization, in Brazilian educational law, of the duty to educate for citizenship in the scope of university education: An overview of cross-cutting themes
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 17-52. -
The method of the cases in the legal pedagogy of the usa: a subjective assessment
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 74-114. -
The necessary knowledge of military law in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 237-257. -
The new democratic statutes of the regional state universities
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 73-87. -
The new democratic statutes of the regional state universities: The need to overcome formal change and a platform to develop a substantial transformation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 73-87. -
The offer of master of Law degree programs in Ecuador: Current status and neglected areas
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 177-194. -
The problem with writing a veredict
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 111-131. -
The production of media transforming legal learning
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 1-20.