Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 374-393 of 409
-
The Use of the Logbook in the Law Process Learning Process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 225-236. -
The Use of the Logbook in the Law Process Learning Process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 225-236. -
The «tendency» and «the tendentious» as practices of reading of the report of the Commission of Truth
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 393-412. -
Thinking like a lawyer: Teaching experiences in the classroom to enhance the formation of a lawyer
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 44-54. -
Tools to dismantle prejudices and stereotypes in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 9-22. -
Tools to dismantle prejudices and stereotypes in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 9-22. -
Towards a curriculum that strengthens financial education in law degrees
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 45-68. -
Towards a curriculum that strengthens financial education in law degrees
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 45-68. -
Towards a learning professional mode: personal learning environments (PLE) applied to the legal professions
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 39-60. -
Towards a learning professional mode: personal learning environments (PLE) applied to the legal professions
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 39-60. -
Towards a systematization of the elements of legal research. Results of an experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 97-122. -
Towards a systematization of the elements of legal research. Results of an experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 97-122. -
Towards an environmentally sustainable curriculum for Law careers
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 5-18. -
Trabajando en “tres turnos” en tiempos de pandemia: profesoras de derecho y carrera académica en América Latina
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 1-10. -
Trends in curriculum studies on the philosophical foundation of university Law programs in Latin America
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 165-188. -
Trends in the philosophical and pedagogical foundation in curricular designs of Law programs in Colombia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 311-337. -
Trends in the selection, training and graduate profile in law: A comparative analysis from the best institutions of higher education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 132-149. -
Un estudio sobre la aplicabilidad del aprendizaje basado en proyectos en la enseñanza del derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 29-44. -
Universidad y educación no presencial en contexto de pandemia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 325-346. -
University and non-face-to-face education in pandemic: Challenges to pedagogical management in a frame of educational continuity
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 325-346.