Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 370-389 of 409
-
The Unit of University Pedagogy and Didactics of Law of the Faculty of Law of the University of Chile: its place in the history of the reform of the teaching of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 1-8. -
The Unit of University Pedagogy and Didactics of Law of the Faculty of Law of the University of Chile: its place in the history of the reform of the teaching of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 1-8. -
The urgence and need for teaching comparative law in Latin America: Special reference to the situation in Ecuador
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 2 (2023); 137-150. -
The use of the active learning technique of model UN as an teaching strategy for the study of international public law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 1 (2022); 239 a 252. -
The Use of the Logbook in the Law Process Learning Process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 225-236. -
The Use of the Logbook in the Law Process Learning Process
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 225-236. -
The «tendency» and «the tendentious» as practices of reading of the report of the Commission of Truth
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 393-412. -
Thinking like a lawyer: Teaching experiences in the classroom to enhance the formation of a lawyer
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 44-54. -
Tools to dismantle prejudices and stereotypes in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 9-22. -
Tools to dismantle prejudices and stereotypes in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 9-22. -
Towards a curriculum that strengthens financial education in law degrees
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 45-68. -
Towards a curriculum that strengthens financial education in law degrees
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 45-68. -
Towards a learning professional mode: personal learning environments (PLE) applied to the legal professions
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 39-60. -
Towards a learning professional mode: personal learning environments (PLE) applied to the legal professions
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 39-60. -
Towards a systematization of the elements of legal research. Results of an experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 97-122. -
Towards a systematization of the elements of legal research. Results of an experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 97-122. -
Towards an environmentally sustainable curriculum for Law careers
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 5-18. -
Trabajando en “tres turnos” en tiempos de pandemia: profesoras de derecho y carrera académica en América Latina
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 1-10. -
Trends in curriculum studies on the philosophical foundation of university Law programs in Latin America
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 165-188. -
Trends in the philosophical and pedagogical foundation in curricular designs of Law programs in Colombia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 311-337.