Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 66-85 of 409
-
Contextualized cognition
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 40-63. -
Contextualized cognition: A didactical and socioconstructivist psycho-pedagógical purposal for teaching-lerning of the Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 40-63. -
Contributions to teaching-learning law from University Pedagogy and Law Didactics Journal
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 205-230. -
Contributions to teaching-learning law from University Pedagogy and Law Didactics Journal
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 205-230. -
Contributions to the teaching of recent history at universities
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 99-113. -
Contributions to the teaching of recent history at universities: Revisiting the memories of Argentina’s dictatorship through audiovisual devices
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 99-113. -
Cooperative learning as a methodology for competency-based training in law degree
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 69 - 79. -
Cooperative learning as a methodology for competency-based training in law degree
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 69 - 79. -
Critical methodology for scientific research of law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 81-96. -
Critical methodology for scientific research of law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 81-96. -
Critical qualitative research and law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 149-176. -
Critical qualitative research and law: analysis of its role in the Chilean academy and a case study
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 149-176. -
Curricular structure of Law Courses in Santa Catarina and the recognition by the seal "OAB recommended
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 59-99. -
Curriculum changes in law: considerations from teaching experience and academic management
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 55-75. -
Del salón al Zoom: cambios en la interacción docente-estudiante en dos facultades de derecho del Perú
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 119-150. -
Desafíos de la educación jurídica latinoamericana en tiempos de pandemia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 1-6. -
Design and validation of the academic satisfaction scale towards the role of the learning assistant in students of the Catholic University of Temuco
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 2 (2022); 131-152. -
Design of a graduation examn by competences for law curriculum
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 1 (2019); 101-130. -
Design of a graduation examn by competences for law curriculum
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 1 (2019); 101-130. -
Diagnosis of some difficulties that arise in the process of formulating legal research proposals: Elements for understanding and solving them
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 143-162.