Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 161-180 of 427
-
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 1 (2017); pp. 254-297 -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 51-74 -
Incorporation of teaching-learning devices of the oral genres typical of initial training in law: The case of the solemn ora
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 51-74 -
Initial characterization of students in a Chilean university: Entrance variables associated with social mobility
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 347-368 -
Innovación docente y TIC desde la perspectiva de la docencia en Derecho
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 167-184 -
Innovar la enseñanza del derecho. ¿Solo se trata de Tecnologías de la Información y Comunicación?
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 91-110 -
Innovate and be disruptive in the classroom? Three strategies for the teaching learning of legal argumentation
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 71-88 -
Innovation in Law’s teaching. Is it all about TIC?
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 2 (2018); 91-110 -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 48 - 56 -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 48 - 56 -
Interacciones entre la psicopedagogía, la filosofía y la teoría crítica del derecho
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 19-34 -
Interactions between psychopedagogy, philosophy and the critical theory of law: searching for a new criteria of discursive validity in Paulo Freire
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 19-34 -
- Interculturality in Learning Processes in Law: A Case Study Focused on Faculty
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 265-285 -
Internationalization of Latin American research in Legal Education
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 12 No. 1 (2025); 1-12 -
Iuris
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 28-44 -
Iuris: Logic of games in legal education
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 1 (2016); pp. 28-44 -
Juridical education in Brazil and Peace culture in Brazil: for a reform required
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 55-74 -
Justice as interpretation: the educational challenges of Boyd White´s philosophical approach
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 3 - 12 -
Justice as interpretation: the educational challenges of Boyd White´s philosophical approach
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 3 - 12 -
La clase invertida o flipped classroom: Intervención didáctica en una educación virtual de emergencia
. Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 213-240