Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 55-74 of 373
-
Competency assessment: Design of a proposal for the cycle evaluation in the Law career
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 1 (2021); 263-282. -
Competency-based training and law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 104-113. -
Competency-based training and law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 1 (2014); Pág. 104-113. -
Comprehensive methodological system of Constitutional Law learning from the experience: a network of teaching strategies.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 68 - 82. -
Comprehensive methodological system of Constitutional Law learning from the experience: a network of teaching strategies.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 68 - 82. -
Constructivism as a strategy for the renewal of law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 1-12. -
Contextualized cognition
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 40-63. -
Contextualized cognition: A didactical and socioconstructivist psycho-pedagógical purposal for teaching-lerning of the Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 40-63. -
Contributions to teaching-learning law from University Pedagogy and Law Didactics Journal
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 205-230. -
Contributions to teaching-learning law from University Pedagogy and Law Didactics Journal
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 205-230. -
Contributions to the teaching of recent history at universities
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 99-113. -
Contributions to the teaching of recent history at universities: Revisiting the memories of Argentina’s dictatorship through audiovisual devices
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 No. 2 (2017); pp. 99-113. -
Cooperative learning as a methodology for competency-based training in law degree
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 69 - 79. -
Cooperative learning as a methodology for competency-based training in law degree
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 2 (2014); Pág. 69 - 79. -
Critical methodology for scientific research of law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 81-96. -
Critical methodology for scientific research of law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 2 (2019); 81-96. -
Critical qualitative research and law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 149-176. -
Critical qualitative research and law: analysis of its role in the Chilean academy and a case study
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 149-176. -
Curricular structure of Law Courses in Santa Catarina and the recognition by the seal "OAB recommended
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 No. 1 (2018); 59-99. -
Curriculum changes in law: considerations from teaching experience and academic management
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 2 (2015); Pág. 55-75.