Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Title
Now showing items 294-313 of 409
-
Structural problems of the accreditation of higher education in Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 1 (2019); 43-78. -
Structural problems of the accreditation of higher education in Chile: 2006-2012
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 No. 1 (2019); 43-78. -
Systematic review of scientific literature applied to legal research
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 63-91. -
Teaching about the elderly: The experience from the view of law schools in Colombia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 125-140. -
Teaching and learning law and artificial intelligence in Chile: On the minor in Artificial Intelligence and Law at the Universidad Autónoma de Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 2 (2021); 281-302. -
Teaching and learning law and artificial intelligence in Chile: On the minor in Artificial Intelligence and Law at the Universidad Autónoma de Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 281-302. -
Teaching and learning of metacognitive strategies as a posibility for the Law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 No. 2 (2016); 75-93. -
Teaching collaboratively law. Essay on a first experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 88-103. -
Teaching collaboratively law. Essay on a first experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 No. 1 (2014); Pág. 88-103. -
Teaching innovation and ICT from the perspective of Law teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 2 (2020); 167-184. -
Teaching labor procedural law using an experiential approach: Reflections from a classroom in Bogotá
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 141-156. -
Teaching law and evidentiary reasoning through the case study method: Arguments for its adoption and adaptation to virtual contexts
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 10 No. 1 (2023); 91-112. -
Teaching methodologies proposals of formative disciplines in the curricular guidelines of Law School Courses in Brazil
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 83 -102. -
Teaching methodologies proposals of formative disciplines in the curricular guidelines of Law School Courses in Brazil
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 No. 1 (2015); Pág. 83 -102. -
Teaching of electoral law in Venezuela: Proposal for an Instructional Program for the Law School of the Fermín Toro University
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 9 No. 1 (2022); 205 a 220. -
Teaching of notarial law through virtual campuses from a constructivist approach in semi-face-to-face education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 2 (2024); 39-54. -
Teaching of professionalism to undergraduate students of Law in Mexico: The impact on the practice of the legal profession
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 No. 2 (2021); 151-170. -
Tensiones emergentes en la coordinación sectorial y la economía política de los sistemas nacionales de educación superior en el capitalismo contemporáneo
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 8 Núm. 1 (2021); 305-324. -
Textual classes in law education: description and guidelines for teaching
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 No. 1 (2020); 63-90. -
The active learning methodology based on ethical problems and the construction of group work on the subject of Ethics in legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 11 No. 1 (2024); 194-217.